Glædelig jul til alle
Fra : jytte

Dato : 21-12-08 12:58

Kære Alle

Jeg vil såmænd bare ønske jer alle en glædelig jul. Jeg håber, at i
alle får en hyggelig aften sammen med jeres kære.

Hilsen Jytte M - som glæder sig som et lille barn til alle gaverne

Fra : Hm

Dato : 21-12-08 21:10

Jytte M -tak i lige måde -

Også en rigtig stor jule hilsen herfra til alle jer andre i hunde gruppen.

Hanne/ som er kørt på juleferie sammen med hunden

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-08 21:13

In news:c4dd31e7-8b5f-4c00-9810-61411e0d62d7@o40g2000prn.googlegroups.com,
jytte <mollie-mor@hotmail.com> typed:
> Kære Alle
>
> Jeg vil såmænd bare ønske jer alle en glædelig jul. Jeg håber, at i
> alle får en hyggelig aften sammen med jeres kære.

Også en rigtig glædelig jul til dig Jytte, og alle de andre i gruppen og
jeres dejlige hunde.

http://www.youtube.com/watch?v=N2LmlidHdoQ

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 21-12-08 21:14

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev

Jeg vil såmænd bare ønske jer alle en glædelig jul. Jeg håber, at i
alle får en hyggelig aften sammen med jeres kære.

Takker igen selvom jeg hader Julen og ærgrer mig over at jeg ikke skal jobbe
i år.

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : ager

Dato : 22-12-08 07:43

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

God jul til dig også!

Og alle I andre, nye som gamle!.

Mvh. Marie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-12-08 11:22

Tja så skidt da....

Glædelig Jul alle sammen, og prøv så at komme godt ind i det nye år, uden
forstoppelser.

M.V.H....Benny..

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 23-12-08 08:15

Jeg vil såmænd bare ønske jer alle
en glædelig jul. Jeg håber, at i
alle får en hyggelig aften sammen
med jeres kære.

Tak og i lige måde. Vil også benytte muligheden for at ønske
alle to- og firbenede en god jul og godt nytår!
Er i den heldige situation at jeg jobber fra 7 - 19 den 23, 24
og 25. Så den jul går hurtig.

Hilsen Karsten
--
Degn's Kenzo, BHP3, UHP, FP, AK1
www.team-kenzally.dk

Fra : perpedel@gmail.com

Dato : 23-12-08 11:43

On 23 Dec., 08:14, Karsten P. Nielsen <ka...@L7AJUmail.dk> (slet
L7AJU) wrote:

> Er i den heldige situation at jeg jobber fra 7 - 19 den 23, 24
> og 25. Så den jul går hurtig.

På den måde kan du da også hurtigt få overstået en arbejdsuge

Hilsen Jytte M

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 24-12-08 11:12

>På den måde kan du da også hurtigt få overstået en
arbejdsuge

>Hilsen Jytte M

Yes, netop en af fordelene ved mit arbejde... Giver nogle flere
fridage til at træne hundene.

Vh/Karsten
--
Degn's Kenzo, BHP3, UHP, FP, AK1