Hvad skal jeres hunde have i julegave?
Fra : lh

Dato : 21-12-08 18:32

Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til min
hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

lh

Fra : jopa

Dato : 21-12-08 18:44

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev
> Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til
> min hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

Jeg har købt 10 stks forskellige gaver og han plager mig hver dag for at få
åbnet dem.
Jeg har sagt at han skal vente til Efter vi har spist Juleaften, hvor han jo
som sædvanlig får det samme som os andre.
Vi har købt lidt forskelligt tøj til ham bla en smuk pink kjole med
palietter og blonder i det skønneste stof.
dertil en lille kyse broderet med uægte ædelstene.
Tror han bliver smuk fars lille dreng.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-08 19:56

In news:494e8049$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> [...]
> palietter og blonder i det skønneste stof.
> dertil en lille kyse broderet med uægte ædelstene.

Nøøøj altså, jeg glæder mig allerede til de billeder du ta'r af ham, for det
gør du da - ikke osse' - fars lille transvestitvovse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 22-12-08 07:45

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> In news:494e8049$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
> jopa <admin@jp-web.invalid> typed:

> Nøøøj altså, jeg glæder mig allerede til de billeder du ta'r af ham, for
> det gør du da - ikke osse' - fars lille transvestitvovse.

LOL.. og "far" john i matchende outfit.. ROFL...

Mvh. Marie

Fra : jytte

Dato : 21-12-08 11:17

On 21 Dec., 18:32, "lh" <m...@mail.tele.dk> wrote:
> Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til min
> hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!
>
> lh

Naarj, jeg har ikke købt noget til min hund, men ungerne er ved at
sortere på deres værelser - så der er plads til noget nyt ragelse
- så der er der faldet et par bamser af til Mollie. Her i huset er det
noget af yndlingslegetøjet, og de kommer til at fylde rigtig
meget.....
Jeg vil tro, at ungerne pakker et kødben eller nogle hundekiks ind og
lægger under træet. Det plejer de, så det bliver forventet

Hilsen Jytte - som ønsker alle en glædelig jul

Fra : Hm

Dato : 21-12-08 20:48

Nej, jeg har ikke købt noget, for her er det juleaften hver dag, Jeg
køber gerne tøjdyr på loppemarkeder og og helst nogle med nissehuer så der
er en dusk man kan ruske i.
De bedste er faktisk de juledyr Jysk har uddelt de sidste 3-4 år, for de
havde nissehuer på.

hanne/ som faktisk lige har julevasket 19 tøjdyr.

Fra : jytte

Dato : 21-12-08 11:21

On 21 Dec., 18:43, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> [...]
> palietter og blonder i det skønneste stof.
> dertil en lille kyse broderet med uægte ædelstene.

John, John, John for pokker da også. Uægte ædelstene, det kan man da
ikke, det er da dyrplageri

Hilsen Jytte M - som lige vil minde John om at der er lang tid til 1.
april

Fra : jopa

Dato : 21-12-08 19:25

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev

Hilsen Jytte M - som lige vil minde John om at der er lang tid til 1.
april

Så lang tid kan fars dreng ikke vente det skal være Juleaften når han har
skovlet and flæskesteg og ris ala mande i skrutten.
Han er snart så fed at han formentlig ikke kan passe den regnfrakke jeg har
købt til ham i højglans poleret akryl med lilla border

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : perpedel@gmail.com

Dato : 21-12-08 12:22

On 21 Dec., 19:24, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> "jytte" <mollie-...@hotmail.com> skrev
>
> Så lang tid kan fars dreng ikke vente det skal være Juleaften når han har
> skovlet and flæskesteg og ris ala mande i skrutten.

Jeg er da glad for at se, at han får ordentligt foder. Alt for mange
hunde bliver fodret med "skodfoder" )

> Han er snart så fed at han formentlig ikke kan passe den regnfrakke jeg har
> købt til ham i højglans poleret akryl med lilla border

Så må du jo få hans skrædder til at lægge den lidt ud, så den kan
passe

Hilsen Jytte M - som ikke aner hvordan "højglanspoleret akryl" ser ud,
så jeg glæder mig til at se billeder

Fra : lh

Dato : 21-12-08 20:31

Jeg mente faktisk mit spørgsmål alvorligt!! Men jeg må jo så været skør at
jeg har købt en lille ruskebamse til min lille hund.

God jul til jer alle.

lh

Fra : jopa

Dato : 21-12-08 20:41

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev

> Jeg mente faktisk mit spørgsmål alvorligt!! Men jeg må jo så været skør at
> jeg har købt en lille ruskebamse til min lille hund.

Var da klar over at du mente det alvorligt.
Der findes da sikkert mange som dig der gør det samme, men er selv ikke så
overtroisk at jeg tror at hunden ved at det er Jul, så jeg er bare god ved
den i det daglige.

Min skal vøre alene hjemme i 24 timer den 24/12 samt Nytårsaften hvor vi
skal i byen begge dage.
Regner med at han ligger i sin hundegård og nyder fyrværkeriet

Regner med at jeg køber en ribbensteg til den både Jul og Nytår så har jeg
fået aflad

Selv God Jul til dig samt de øvrige tosser der huserer herinde

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : lh

Dato : 21-12-08 20:53

Min hund bliver da lige så forkælet alle årets andre dage og ved godt at hun
er ligeglad med om et er jul eller ej! Men en gave skal hun da have. JEG
bliver glad for at se hvor meget glæde HUN har af at ruske dette lille
tøjdyr!!!

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-08 21:04

In news:494e9962$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
lh <mail@mail.tele.dk> typed:
> Jeg mente faktisk mit spørgsmål alvorligt!! Men jeg må jo så været
> skør at jeg har købt en lille ruskebamse til min lille hund.

Selvfølgelig er du da ikke skør Lene. Vi har også altid købt julegaver til
vores dyr. Min lille Miss Mini skal have en æske gærpiller med tranebær, og
en lille hvid mus der piver når hun leger med den. Asia fik da også gaver da
hun levede - det hører sig til.

> God jul til jer alle.

Og det samme til dig og din lille hund.

--
Venlig hilsen Tove & Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : perpedel@gmail.com

Dato : 21-12-08 12:54

On 21 Dec., 20:30, "lh" <m...@mail.tele.dk> wrote:
> Jeg mente faktisk mit spørgsmål alvorligt!! Men jeg må jo så været skør at
> jeg har købt en lille ruskebamse til min lille hund.
>
> God jul til jer alle.
>
> lh

Det kunne jeg (eller mine unger) såmænd også godt have fundet på. Bare
ikke lige til juleaften, for der gider jeg ikke have bamsefyld spredt
ud over det hele Der ligger der så rigeligt med andre ting på
gulvet.

Hilsen Jytte M

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-12-08 21:00

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til
> min hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

Jeg har kun kat, men juleaften skal jeg være sammen med en hund (Og dens
ejere) Og jeg har da købt et griseøre til den.....

Min kat har fået (Ja, den har fået på forhånd) 3 "mus", som han er vældig
begejstret for.

VH Pernille, der før i tiden oxo fik julegaver af hundene

Fra : Lone & Peter i Hauru~

Dato : 21-12-08 22:25

Vores hunde holder juleaften den 23. De skal have deres livret, nemlig
kylling med ris og peberfrugt ! Ja, det lyder måske underligt, men begge
hunde elsker peberfrugt, så det skal der til !
Den 24. får de begge et tyggeben at fordrive tiden med, men det bliver
selvfølgelig lagt ind under træet imellem de andre pakker så de selv kan
snuse sig frem til det, det plejer at lykkes

God jul til jer alle- folk som fæ

Lone.

Fra : Pwh

Dato : 21-12-08 20:59

lh, skrev:
> Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave
> til min hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!
>
> lh

har lige indkøbt en 2400gr and som de skal dele

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-12-08 14:33

> [...]
> palietter og blonder i det skønneste stof.
> dertil en lille kyse broderet med uægte ædelstene.

Der er et eller andet ravruskende galt med det her indlæg.
Har min PC fået virus?
Eller kommer der måske ligefrem billeder en dag - efter jul ;)

Hilsen Kim

Fra : ager

Dato : 22-12-08 07:03

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til
> min hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

jeg køber normalt ikke julegaver til dyrene som sådan, men i år faldt jeg
alligevel over en stor plysgris, der øffer, ikke piver, men øffer hyggeligt,
sådan 3 stykker kom jeg altså til at købe, og et får i samme serie til vores
plejehund.
/-:
'
Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 22-12-08 10:07

On Sun, 21 Dec 2008 18:32:24 +0100, "lh" <mail@mail.tele.dk> wrote:

>Ja jeg er da nysgerrig - er jeg den eneste der har købt en julegave til min
>hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

Jeg kunne aldrig drømme om at købe julgaver til mine hunde. Det er jo
ikke små børn, der spændt venter på at få lov at pakke deres gaver op.
Til gengæld får de lov til at smage på julestegen. Det må være slemt
for dem at skulle indsnuse duften af en lækker julesteg i flere timer,
og så bare få en gang tørfoder... I hvert fald er der et par
hundemuler der lækker godt og grundigt mens det står på.
Så lidt ekstra godt at spise og det er så det.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-12-08 11:29

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Ov ja, det glemte jeg helt....

Vi var jo lige i Brønderslev Maskincenter, og der faldt vi over et par
pibedyr..... Nå nej... Det kan de jo ikke være, for det var to grissebasser,
som pralede af Origin Sound... Så det må jo være grynte dyr .... Men de
var nu så nuttede, så jeg chikanerede hele butikken med dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-12-08 11:23

> [...]
min
> hund? Hun skal have en dejlig tøjbamse - hun elsker den slags!

Nej da, de får hver deres tyggeben, og de skal selv finde dem, og pakke dem
ud.

M.V.H....Benny..