Hundebur til bilen?
Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-12-08 16:01

Hej

Jeg skal bruge et bur til vores nye Dobermannhvalp, der er mange forskellige
på markedet i ligeså mange forskellige designs.
Hvad skal man se efter når man skal vælge bur?

Har du et bur der ikke bruges mere, og det passer til en voksen Dobermann,
så er jeg måske aftager, bor i Nordjylland!

Er det ikke en fordel med en metalbakke i bunden af burdet?

Buret skal stå i en Passat van.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Hm

Dato : 20-12-08 21:07

jeg syntes det er en fordel med en metalbund.
bilen bliver ikke fugtig hvis hunden er våd.
bilen bliver ikke ødelagt hvis hunden begynder at grave.

Men jeg har altid et tykt gulvtæppe ovenpå metalbunden og om vinteren også
et vattæppe
bagklappen står næsten altid åben.

Hanne/ hvis hund ikke skal fryse