Hunden snuser til datters ører!?
Fra : Søren Bay

Dato : 19-12-08 20:33

Hejsa

Vores labrador (knap 3 år) snuser og slikker jævnligt vores datters (17
måneder) ører. Det er som regel det venstre, men også engang imellem det
højre. Jeg har renset pigebarnets øre flere gange og det virker ikke
synderligt beskidt - og der er heller ingen godbidder derinde

Kan Sika (hunden) lugte noget vi ikke kan se? Man hører jo om at de kan
lugte alt fra narko til kræft - tror og håber da ikke det er nogle af de
to.

Overvejer kraftigt at tage barnet til læge og få ham til at tjekke, men
det kunne jo være der var en herinde der havde oplevet det samme

God jul til alle!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-12-08 21:25

"Søren Bay" <bay@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> Overvejer kraftigt at tage barnet til læge og få ham til at tjekke, men
> det kunne jo være der var en herinde der havde oplevet det samme

Mine hunde snasker også i øre (voks) hvis de får lejligheden, spiser fåre
delfoler, katte lorter og ræve tis. Forhåbentlig i nævnte rækkefølge. Hunde
er nogle grissebasser. Lær at leve med det, eller lær den lille gris, at
jeres datters øre er offlimit. Selv en "gammel" hund på 3 år kan lære det.

Bjarne K.

Fra : ager

Dato : 19-12-08 21:58

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i meddelelsen

> [...]
> Hunde er nogle grissebasser. Lær at leve med det, eller lær den lille
> gris, at jeres datters øre er offlimit. Selv en "gammel" hund på 3 år kan

hmm min tæve har et eller andet med min mands strømper, mens de stadig
sidder på fødderne, hun går helt i ekstase..
-klamme dyr! (-;
den ene kat har en mani med at rense hundeører, virkelig mani..

Mvh. Marie

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 24-12-08 16:04

Det er formentlig hundens instinkt der siger den skal holde den slags små
huller rene, den har sikkert lært af sin mor at den skal holde sig selv ren,
og da din datter ikke lige kan slikke sig selv i øret, behandler hunden
måske pigen som en slags hvalp, og vil bare hjælpe med opdragelsen. Så lad
være med at syns det er sjovt, men stop hunden når den forsøger at gøre det,
hundens mund er nok ikke det reneste der findes. Og det er en elendig
opførsel at den slikker datteren i øret.