Kan ikke finde ud af at lave en div boks
Fra : Deniz Karakaplan

Dato : 23-12-08 23:58

Hej,

Jeg er ny omkring programering(omkring en uge), jeg er ved at
gennemgå tutorialsne, og er nu kommet til css leksion 12 her hos
html.dk.

efter et par mislykkede forsøg har jeg prøvet at copy-paste det
der står i leksionen, men jeg kan ikke få det til at virke. Har
prøvet at skrive <div> <div id=xx> hvis det er sådan det gøres,
men jeg kan stadig ikke få det til at virke.

Mon nogen der kan hjælpe?

Mvh.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Deniz Karakaplan

Dato : 24-12-08 00:02

Deniz Karakaplan wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> prøvet at skrive <div> <div id=xx> hvis det er sådan det gøres,
> men jeg kan stadig ikke få det til at virke.

Jeg har lige fundet ud af det. Søgte på problemet før men kunne
ikke finde det, fandt det i første tråd da jeg havde skrevet
dette...

Så bare glem dette indlæg:)

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 24-12-08 08:47

> Jeg har lige fundet ud af det. Søgte på problemet før men kunne
> ikke finde det, fandt det i første tråd da jeg havde skrevet
> dette...
>
> Så bare glem dette indlæg:)

Og glødelig jul.
Det er gerne det der sker når man først har spurgt så kan man selv
se hvad der mangler får at det virker

Kim

Fra : jopa

Dato : 24-12-08 10:01

"Deniz Karakaplan" <loldeniz@ofir.dk> skrev >
> Jeg er ny omkring programering(omkring en uge), jeg er ved at
> gennemgå tutorialsne, og er nu kommet til css leksion 12 her hos
> html.dk.

Det burde ikke være nødvendigt at programere for at skrive HTML/CSS

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : ScooterGrisen