Mobilt netværk fra TDC (Bredbånd-2-go)
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 11:45

Jeg har anskaffet Bredbånd-2-go.

Man får en CD, derikke indeholder software til Mac.Der ligger en seddel
ved om, at man skal hente launch2net-Sony Ericsson Edition.

Den har jeg hentet og installeret.

SIM-kort er sat i dimsen. Og dimsen er sat i USB-indgang.

Programmet startes og ser sig lidt omkring. Så kommer denne besked:

Nao foi possível acessar um dispositivo O programa será encerrado agora.

Derefter lukker programmet.

Når denne besked fremkommer på et sydeuropæisk sprog, skyldes det ikke
mit sprogvalg.Det korte glimt, jeg får af programmet, er på engelsk.

Jeg har udskrevet en manual med konfigurationsanvisninger, som jeg ikke
kan komme igang med.

Jeg har også en pinkode, som jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge til.

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-12-08 12:16

On 2008-12-14 11:44:31 +0100, ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) said:

> [...]
> kan komme igang med.
>
> Jeg har også en pinkode, som jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge til.

Jeg vil gætte på at du har italiensk stående med en højere prioritet
end engelsk i dine globale preferencer.

NB du har vel ikke dimset med utilities der fjerner sprog osv?
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 15:53

> Jeg vil gætte på at du har italiensk stående med en højere prioritet
> end engelsk i dine globale preferencer.

Nej. English står lige under dansk. Italiano står som nr. 7.

> NB du har vel ikke dimset med utilities der fjerner sprog osv?

Nu er sproget ikke det mest påtrængende problem. Jeg kannogenlunde gætte
mig til, hvad der står. Spørgsmålet er, hvordan jeg får skidtettil at
køre. Er der ikke andre, der har prøvet at sætte dette produkt op?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-12-08 16:27

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> mig til, hvad der står. Spørgsmålet er, hvordan jeg får skidtettil at
> køre. Er der ikke andre, der har prøvet at sætte dette produkt op?

hvilken mac ? Intel eller PPC ?

/thomas

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 19:07

> hvilken mac ? Intel eller PPC ?
>
> /thomas

MacBookPro og Nyeste OS.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-12-08 20:27

> MacBookPro og Nyeste OS.

hvor har du downloadet softwaren ?

/thomas

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 20:45

> hvor har du downloadet softwaren ?
>
> /thomas

http://www.novamedia.de/sonyericsson/version_md300_en.html

MD300 er dimsens navn.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 16-12-08 19:54

> http://www.novamedia.de/sonyericsson/version_md300_en.html
>
> MD300 er dimsens navn.

Nu kom jeg igennem. Det ser ud til, at TDC har smølet med at oprette
forbindelsen.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt