20/20 Mb overfor 50/2 Mb
Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-12-08 01:11

Jeg kan ikke lige blive klog på, om jeg ikke vil blive gladere for 20/20
Mb end for 50/2 Mb når jeg kører telefoni over Internet (Voip), hvor man
vist hurtigt får brugt sit upload.

Jeg skal give 100,- henh. 140,- kr.?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-12-08 01:18

Flemming Rubini:

> Jeg kan ikke lige blive klog på, om jeg ikke vil blive gladere for 20/20
> Mb end for 50/2 Mb når jeg kører telefoni over Internet (Voip), hvor man
> vist hurtigt får brugt sit upload.
>
> Jeg skal give 100,- henh. 140,- kr.?

Vi har CC telefonii med 256/256.

Og den ene kan udemærket surfe mens den anden snakker i fastnet telefon.

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-12-08 01:30

> Flemming Rubini:

> Vi har CC telefonii med 256/256.
>
> Og den ene kan udemærket surfe mens den anden snakker i fastnet telefon.

Det satte vist lige den sag på plads
Du klarer alle dette på Nettet med 256 Kb?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-12-08 01:47

Flemming Rubini:

> Det satte vist lige den sag på plads
> Du klarer alle dette på Nettet med 256 Kb?

Telefoni bruger ikke megen båndbredde. Et 56kb/s analog modem...

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-08 06:32

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Det satte vist lige den sag på plads
> Du klarer alle dette på Nettet med 256 Kb?

Så sparer Axel jo også licensen, hvis han ikke har fjernsyn

M.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-12-08 17:24

Morten Lind:

> Så sparer Axel jo også licensen, hvis han ikke har fjernsyn

Jep! CCs garanteret minimumhastighed på deres 256/256 forbindelse er
205Kbps - det fremgår af deres hjemmeside med hastighedstesten - og
ligger under hastighedsgrænsen på 256Kbps. Selvom den faktiske
hastighed ofte ligger over.

Sjovt nok er der slet ingen udbyder af mobilt bredbånd der garanterer
nogen minimumshastighed overhovedet, så den (minimumshastigheden) må
være 0 (nul).

Og der behøver man heller ikke bekymre sig om medielicens, når man
ellers ikke har fjernsyn.

--
"Well, opinions are like assholes. Everybody has one."

Fra : Palle

Dato : 13-12-08 09:52

In article <1irv4it.1deltar72j1s0N%012008fr@gmail.com>,
012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) wrote:

> Jeg kan ikke lige blive klog på, om jeg ikke vil blive gladere for 20/20
> Mb end for 50/2 Mb når jeg kører telefoni over Internet (Voip), hvor man
> vist hurtigt får brugt sit upload.
>
> Jeg skal give 100,- henh. 140,- kr.?

Ville klart vælge 20/20.

Om du har 20 eller 50 mbit download er underordnet*, så hellere sikre en
stabil upload. Telefonien har ingen effekt på hastigheden i disse
størrelsesordner.

(* Med mindre du har særlige behov, men så tror jeg ikke du ville være i
tvivl om hvad du skulle vælge.)

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-12-08 15:22

Palle <2.0diesel@gmail.com> wrote:

> Om du har 20 eller 50 mbit download er underordnet*, så hellere sikre en
> stabil upload.

Ja, nu du siger det, er jeg faktisk vant til 4 Mb op, så det vil jeg nok
kunne mærke. Tak for modspillet.

Egenltig en pudsig opdeling. Man kan vælge
1/1
20/20
50/2
og så i løbet af 2009
50/50 til samme pris af 50/2.

Nåh, men hvad kan man ønske sig mere end en dejlig mbp og 20/20. Første
gang jeg virkelig har sat pris på tingene.
(så fik jeg liget liste Mac ind ).

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini