Jul over land
Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-08 17:56

Velbekomme til alle idag.

Når I er færdige med at spise, kan I jo synge denne lille
børneopdragelsessang:

"Tak for mad, og velbekomme

Nu er alle fade tomme

Velbekomme, tak for mad

Nu er jeg så mæt & glad".

Glædelig julefrokost til Jer alle

M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 15:45

> Velbekomme til alle idag.
>
> Når I er færdige med at spise, kan I jo synge denne lille
> børneopdragelsessang:
>
> "Tak for mad, og velbekomme
>
> Nu er alle fade tomme
>
> Velbekomme, tak for mad
>
> Nu er jeg så mæt & glad".
>
> Glædelig julefrokost til Jer alle
>
> M.

Melodi?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Morten Lind

Dato : 14-12-08 18:23

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Melodi?

Kender du den ikke?

Hmm.....hvordan løser jeg den opgave? Sådan lige ud af hovedet er det
f.eks.: G. / G#. A. / G#/ G., men jeg prøver at hitte noderne

M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-12-08 19:05

> Kender du den ikke?
>
> Hmm.....hvordan løser jeg den opgave? Sådan lige ud af hovedet er det
> f.eks.: G. / G#. A. / G#/ G., men jeg prøver at hitte noderne
>
> M.
Nej gør dig endelig ikke større anstrengelser. Det har jeg ikke brug
for. Jeg var bare nysgerrig, om det var en kendt melodi.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Morten Lind

Dato : 14-12-08 19:33

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej gør dig endelig ikke større anstrengelser. Det har jeg ikke brug
> for. Jeg var bare nysgerrig, om det var en kendt melodi.

Hæ, næeh - vist blot en gængs børnestrofe(?)

P.S.: Der florerer en Niels Steensens Gymnasium på fjæsbog - jeg er
blevet kontaktet af en parallelklassekammerat fra 1. realklasse, hæ,
hæ..

M.