Hvor længe bruger man i grunden hvalpefode~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-12-08 00:20

Hej gruppe,

Hvor længe bliver man i grunden ved med at bruge hvalpefoder ?
Cairnknægten er efterhånden blevet 8 måneder nu - og rent størrelsesmæssigt
må han siges at være udvokset - han er i hvert fald ikke vokset synderligt
de sidste par måneder. Det eneste der nu sker med ham, er at han bliver mere
fast og muskuløs i det.
Så hvad er jeres mening ? - hvor længe ville i fortsætte med
hvalpeblandingen ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : ager

Dato : 13-12-08 10:30

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> er at han bliver mere fast og muskuløs i det.
> Så hvad er jeres mening ? - hvor længe ville i fortsætte med

Jeg stoppede med hvalpefoderet ved 6-7mdrs. alderen til vores Cairn, de små
racer bliver hurtigere udvokset end store racer gør, så du kan med sindsro
gå over til voksenfoder nu.

Mvh. Marie

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-12-08 23:12

> Jeg stoppede med hvalpefoderet ved 6-7mdrs. alderen til vores Cairn, de
> små racer bliver hurtigere udvokset end store racer gør, så du kan med
> sindsro gå over til voksenfoder nu.

Hej Marie,

Det var også min formodning, så jeg vil stoppe med hvalpefoderet når den
nuværende sæk er spist op. Jeg har faktisk også allerede brugt en blanding
af hvalpefoder og voksenfoder de sidste 2-3 uger - det var som om han var
blevet lidt træt af hvalpefoderet..

mvh

Andreas M. Hansen