Lille pension
Fra : oz3bto

Dato : 10-12-08 17:23

Står og skal på vinterferie i uge 3 og leder med lys og lygte efter en hunde
pension hvor man ikke har for mange hunde af gangen eller at hundene har
fri adgang til hundegård

Findes det ?

Fra : jopa

Dato : 10-12-08 18:27

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Står og skal på vinterferie i uge 3 og leder med lys og lygte efter en
> hunde pension hvor man ikke har for mange hunde af gangen eller at
> hundene har fri adgang til hundegård
>
> Findes det ?

Ja da men skal det være på Bornolm, Glostrup ,Angmarsalik eller Fanø ?

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : oz3bto

Dato : 10-12-08 20:03

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Ja da men skal det være på Bornolm, Glostrup ,Angmarsalik eller Fanø ?
>

> --
> Mvh. John
> http://jp-web.dk

Stort set lige meget men helst jyllend eller fyn .. Skulle det være på
sjælland ja så må vi køre derovre ..

Fra : jopa

Dato : 10-12-08 20:37

"oz3bto" <no@in.dk> skrev >>

> Stort set lige meget men helst jyllend eller fyn .. Skulle det være på
> sjælland ja så må vi køre derovre ..

Jeg får Milo passet hos Gram dyrepension
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater/1a6e190338c1aacbc1256e2b00569b03!opendocument&exp=76537cbb7a128797c125701c00716c7a

Han bliver luftet alene og det sker for samtlige hunde.
Ejerne kender jeg fra Schæferklubben og de er nok nogen af de eneste der
ikke er bange for ham ud over os selv

Min datter på Fanø får også deres 2 hunde passet der.
De er så sammen i et bur.

Der er rift om pladserne så jeg bestiller 6 mdr før
Stedet kan anbefales

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : J S L

Dato : 02-01-09 11:34

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Stort set lige meget men helst jyllend eller fyn .. Skulle det være på
> sjælland ja så må vi køre derovre ..

Hej John

Hvor bor du/i??

Jeg passer hunde fra tid til anden.

Har selv 2 retrievere og hundene jeg passer går inde som en del af familien.
Derudover har vi en stor lukket have.

Mvh
J S L

Fra : jopa

Dato : 02-01-09 12:18

"J S L" <jsl@city.dk> skrev

> [...]
>
> Har selv 2 retrievere og hundene jeg passer går inde som en del af
> familien. Derudover har vi en stor lukket have.

Det var ikke mig der havde behov for pasning.
Det var "oz3bto".

Jeg har en glimrende hundepension her i Sønderjylland hvor min bliver
passet.
Tror ikke der er andre der tør

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : J S L

Dato : 04-01-09 14:13

> [...]
> Det var "oz3bto".
>
> Jeg har en glimrende hundepension her i Sønderjylland hvor min bliver

Okey var lidt sløv der :C))

oz3bto!
Hvor i landet bor du??

Mvh
jsl

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-12-08 20:37

oz3bto <no@in.dk> skrev:
>Står og skal på vinterferie i uge 3 og
> [...]

Mojn !!
Vi har prøvet mange her i Syd- og Sønderjyske område. Vi kan
varmt anbefale www.labjoy.dk som er lille. De har egen kennel
med TV-overvågning af hundene. De bliver luftet og får tur i
hundegård. Der er hundetræning o.s.v. Indehaveren er
repræsentant for dyreværnsforeningen. Det er unge mennesker, og
vores hund er meget glad for at komme der. De har eet af de
bedste hundefoder (iflg. stor hundefodertes). De har så godt et
ry, at det kan være vanskelig at få plads der, men prøv !!
Med venlig hilsen
Hans