Problemer med lås i skydedør på Renault Ka~
Fra : orakons@gmail.com

Dato : 14-12-08 01:40

Hejsa,

Min Kangoo's venstre skydedør er blokeret . Dvs. den kan ikke låses op
med fjernbetjeningen.

Jeg har tidligere haft det samme problem - og kørte ned til Renault og
fik dem til at lave det, mod en mindre formue.

Denne gang vil jeg forsøge om jeg ikke kan fikse det selv. Det skulle
eftersigende være et problem med ledningerne fra tankstudsen. Disse
ledninger skal bevirke at venstre dør blokeres når der tankes.

Jeg har prøvet at måle strøm på selve dørkontakterne - men der er
intet. Hvis jeg derimod prøver den anden skydedør - kan jeg måle når
der låses/låses op.

Jeg tænker at mekanismen med tankstudsen har afbrudt forbindelsen helt
til dørlåsen. Jeg har haft tankstdusen af og kan ikke knækkede/
beskadiget ledninger.

Er der nogen som har nogle gode forslag, udover at køre den ned til
Renault igen

Pfht, Henrik

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-12-08 10:11

orakons@gmail.com skrev den 14-12-2008:
> [...]
> beskadiget ledninger.
>
> Er der nogen som har nogle gode forslag, udover at køre den ned til

Det er jo nok en kontakt a'la den i dørstolpen til loftlyset.
Kan du ikke pille den ud og så prøve mens den hhv er kortsluttet og
ikke kortsluttet.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark