Erfaringer med Parrot Car Kit CK3100
Fra : Danny Christensen

Dato : 11-12-08 16:21

Davs i gruppen

Inden jeg gør min far til testperson for dette produkt, ville jeg høre om
der var nogen af jer der havde nogen erfaringer med denne her, eller andre
fra samme mærke.

Parrot Bluetooth Advanced Car Kit CK3100
http://tinyurl.com/574sr8

På forhånd tak og god jul

Med venlig hilsen

Danny Christensen

Fra : Pallejc

Dato : 11-12-08 17:23

"Danny Christensen" <danny-ch@kdl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra samme mærke.
>
> Parrot Bluetooth Advanced Car Kit CK3100

Det er det bedste sæt jeg nogensinde har købt og installeret, jeg har haft
det i 4 forskellige biler og det virker bare.

Hilsen Palle

Fra : Bent Fer

Dato : 11-12-08 17:23

Hej

Jeg har kørt med dette sæt i et år, og det virker fint, samt nemt at
montere.

--
M.V.H.
Bent Fer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-12-08 21:23

Efter mange tanker skrev Danny Christensen:
> [...]
> samme mærke.
>
> Parrot Bluetooth Advanced Car Kit CK3100

Jeg havde et CK3200 i firmagryden, og det spillede bare.
Skulle dog sige navnene med engelsk klingende accent for at den
forstod det. Skæg detalje som mine medpassagere grinede af.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Danny Christensen

Dato : 13-12-08 13:03

Tak for alle svarende, det virker som om det er mere eller mindre kun er
positive ting at sige om Parrots produkter.
Selvfølgelig plejer pris og kvalitet at hænge sammen, men man kan også købe
for dyrt eller for billigt
Min far burde ikke blive skuffet, hvis han får sådan et sæt, lyder det som
om.

Med venlig hilsen og god jul

Danny Christensen