Pladesmed og autolaker søges
Fra : baun666@mail.dk

Dato : 11-12-08 08:36

Jeg påtænker at købe en polo 6n fra 1997

og skal bruge overstående til

2 nye skærmkanter og skal males?
det øverste af begge kofanger males
passager panel/dørfalse bulet skal spartles og males samt dør i bund
spartles og males
bagklap ved håndtag overflade rust slibes og males
Den ene forskærm males pga. ridser

farven er blålilla metal

Er der nogen som kan hjælpe

nævn din pris

gerne i Nord/midtjylland

På forhånd TAK

Fra : Jens Andersen

Dato : 11-12-08 10:03

<baun666@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spartles og males
> bagklap ved håndtag overflade rust slibes og males

Det er ikke normalt at lave så meget arbejde på så gammel en
bil. Det vil sikkert være billigere at købe en nyere i bedre stand.
mvh. Jens

Fra : Søren

Dato : 11-12-08 11:17

[snip]

> Det er ikke normalt at lave så meget arbejde på så gammel en
> bil. Det vil sikkert være billigere at købe en nyere i bedre stand.
> mvh. Jens

Hvornår vil ellers lave sådant arbejde? Hvis bilen var yngre og havde
samme behov for reperation, så ville det dælme være skidt.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-12-08 13:16

"Søren" <spammers@die.young> skrev i meddelelsen
> [snip]

> Hvornår vil ellers lave sådant arbejde? Hvis bilen var yngre og havde
> samme behov for reperation, så ville det dælme være skidt.

Han mener formentlig han burde købe en anden bil, der ikke trænger ..

--
Per

Fra : Brian Lund

Dato : 11-12-08 16:30

> Han mener formentlig han burde købe en anden bil, der ikke trænger ..

Mit gæt er at han har fået et godt tilbud og nu vil have lavet det billigt,
måske med videresalg for øje, måske bare for at have en billig bil! Er det
ikke også ligegyldigt?

Hvis han mener det kan betale sig at få det lavet er dét vel også okay...

Kender desværre ikke nogen der kan hjælpe ham i den del af landet!

Brian

Fra : Martin Bak

Dato : 13-12-08 17:01

"Jens Andersen" <grundig_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <baun666@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke normalt at lave så meget arbejde på så gammel en
> bil. Det vil sikkert være billigere at købe en nyere i bedre stand.
> mvh. Jens

Folk har rystet på hovedet af mig, fordi jeg har insisteret på at tvinge min
626´er årgang ´92 igennem syn, med deraf følgende udgifter til rustarbejde.
Men jeg har gjort det med glæde. Jeg kunne have købt en anden gammel, men
nysynet bil for de penge reperationerne har kostet, men så ville jeg ikke
ane nogetsomhelst om bilen, og hvad den eventuelt ville have af
mærkværdigheder og uforudsigeligheder. Nu har jeg 2 more years med et
overordentligt stabilt køretøj, som jeg kender i detaljen på godt og ondt.
Bedre deal for mig, synes jeg.

--
Martin
www.martinbak.dk/