Friskt indslag i trafikken :)
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-12-08 19:56

http://www.flickr.com/photos/hstidsen/3098626336/

Meget sjovt - læg mærke til lyskæderne i bagruden - men næppe særlig sundt
for lakken, eller hvad?

Fra : Mogens

Dato : 10-12-08 21:23

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse

> men næppe særlig sundt for lakken, eller hvad?

Betyder det noget? :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-12-08 22:38

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> Betyder det noget? :)

Ikke på den bil tror jeg ikke ;)

Fra : Carsten

Dato : 10-12-08 22:22

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> Meget sjovt - læg mærke til lyskæderne i bagruden - men næppe særlig sundt
> for lakken, eller hvad?

engang for mange år siden var der nogle af "knægtene" fra byen som skrev
lidt på naboens bil en nytårsaften - med barberskum. Naboen grinede med om
aftenen, men da selve skummet blev vasket af dagen efter var skaden sket.
Teksten kunne forholdsvis tydeligt ses i form af blegnet/misfarvet lak :-|

Det var foresten samme år hvor selvsamme nabos gulvtæppe i forgangen også
stod for tur. Folk gik jo ind og ud med sko og støvler på. Det var snevejr
det år og sneen blev indenfor blandet godt op med farvet konfetti. Når sådan
noget bliver vådt så afgiver det en del af sin farve skal jeg lige hilse og
sige

Carsten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-12-08 22:37

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in

> farvet konfetti. Når sådan
> noget bliver vådt så afgiver det en del af sin farve skal jeg lige
> hilse og sige

Ja det kender jeg godt - bliver mindet om det hver gang jeg ser mit
spisebord :/

Fra : Mogens

Dato : 10-12-08 23:34

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Teksten kunne forholdsvis tydeligt ses i form af blegnet/misfarvet lak :-|

Vores røde murstenshus blev på bryllupsaftenen "dekoreret" med barberskum.
Uanset hvad huset efterfølgende blev vasket af med, kunne man ikke fjerne
skriften helt igen - forstået på den måde, at man altid kunne ane skriften
på væggen. Køber så det dog ikke

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 11-12-08 00:08

Mogens skrev:

> [...]
> skriften helt igen - forstået på den måde, at man altid kunne ane skriften

Overvejede I at dekorere hele huset med barberskum igen så forskellen
blev mere ens? Det kunne vel have "løst" problemet?

Fra : Mogens

Dato : 11-12-08 05:59

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Overvejede I at dekorere hele huset med barberskum igen så forskellen blev
> mere ens? Det kunne vel have "løst" problemet?

LOL - må vi tænke på "næste gang"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-08 11:58

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.flickr.com/photos/hstidsen/3098626336/
>
> Meget sjovt - læg mærke til lyskæderne i bagruden - men næppe særlig sundt
> for lakken, eller hvad?

Jeg så en bil i forgårs, hvor der var lavet julepynt (med påklistrede nisser
og "spray-sne") på alle sideruder.
Jeg tror at det har taget en hel del af udsynet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport