Bil som hyler ved stoplys
Fra : BikeManiac

Dato : 09-12-08 14:08

Hej,

Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
er der så i vejen med den?

Mvh Lucas

Fra : Sørensen

Dato : 09-12-08 22:12

"BikeManiac" > skrev
Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
er der så i vejen med den?

Mvh Lucas

Formodentlig slap kilerem.

vh.
Sørensen

Fra : Ivar

Dato : 09-12-08 22:14

BikeManiac skrev:

> Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
> er der så i vejen med den?

Det er typisk en løs kilerem.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Mogens

Dato : 09-12-08 22:26

"BikeManiac" <lucasjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
> er der så i vejen med den?

Kileremmen er sikkert ikke tilstrækkelig stram således, at den glider på
remskiven ved gasgivning. Altså justerer du blot generatorens forankring
(remmen går sikkert "forbi" denne), og gør på denne måde remmen stram igen.
Alternativt kan du hælde bremsevæske på remskiven således, at remmen ikke
glider så let...

Fra : Anders Sørensen

Dato : 09-12-08 22:40

On Tue, 9 Dec 2008 13:08:07 -0800 (PST), BikeManiac
<lucasjensen@gmail.com> wrote:

>Hej,
>
>Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
>er der så i vejen med den?

Føreren slipper koblingen for hurtigt!

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-12-08 22:54

BikeManiac skrev:
> Hej,
>
> Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
> er der så i vejen med den?

Den var for nem.

--
Niels

Fra : BikeManiac

Dato : 09-12-08 23:36

On 9 Dec., 22:26, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> [...]
> Alternativt kan du hælde bremsevæske på remskiven således, at remmen ikke

Jeg synes altid det er de gamle Volvo 240 som hyler i vejkrydsene -
har i også lagt mærke til det?

Lucas

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-12-08 12:38

BikeManiac <lucasjensen@gmail.com> wrote in

> Jeg synes altid det er de gamle Volvo 240 som hyler i vejkrydsene -
> har i også lagt mærke til det?

Ja jeg kan slet ikke mindes jeg har hørt en ny Volvo 240 hyle.

Fra : A.Kaup

Dato : 10-12-08 05:02

> Hvis en bil hyler/hviner idet den sætter i gang fra et stoplys, hvad
> er der så i vejen med den?

Den foretrak måske at holde ved et stoplys? Altså når nu den ikke
hyler andre steder den sætter igang fra - f.eks. efter parkering
Høhø
Akaup