Smil, din lille trafikpsykopat!
Fra : Leonard

Dato : 07-12-08 20:20

En artikel, som måske kan give lidt at tænke over:
http://www.information.dk/173960

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 22:32

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev :

>En artikel, som måske kan give lidt at tænke over:
>http://www.information.dk/173960

Bortset fra overraskelsen over at den sprøjte (avisen) stadig er i
live, er der jo ikke et forkert ord i artiklen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Leonard

Dato : 08-12-08 10:32

jan_stevns wrote:

> Bortset fra overraskelsen over at den sprøjte (avisen) stadig er i
> live, er der jo ikke et forkert ord i artiklen ;)

Kunne du genkende dig selv?

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 19:15

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev :

>Kunne du genkende dig selv?

Jep - Nummer 5 fra højre, lige til venstre for dig ;)
--
Jan_stevns

Fra : Leonard

Dato : 08-12-08 22:25

jan_stevns wrote:

> Jep - Nummer 5 fra højre, lige til venstre for dig ;)

Nå, så må det være Mogens eller Folmer, der står på den anden side
Finn har jo ikke tid, han kører vel rundt oppe i sneland, men resten er
der vist også ...

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 22:29

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev :

>Nå, så må det være Mogens eller Folmer, der står på den anden side
>Finn har jo ikke tid, han kører vel rundt oppe i sneland, men resten er
>der vist også ...

Jeg tror man roligt kan regne med hele bundtet er med på det der
familieportræt der blev tegnet . og fred med det

Jeg kender ingen - mig selv inkluderet - der ikke har unoder på
tapetet.
--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-12-08 12:18

Leonard skrev:
> Nå, så må det være Mogens eller Folmer, der står på den anden side
> Finn har jo ikke tid, han kører vel rundt oppe i sneland, men resten er
> der vist også ...

Finn er der, p.t., slet ikke.

Han blev lige ramt af en krise. (Den der de skriver så meget om.)

Så det bliver højest til en fodtur til Brugsen (300m (x 2))

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 18:47

jan_stevns wrote:

> Bortset fra overraskelsen over at den sprøjte (avisen) stadig er i
> live, er der jo ikke et forkert ord i artiklen ;)

Sjovt nok er Information og Kristeligt Dagblad de eneste aviser der kan vise
oplagsfremgang for tiden.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 08-12-08 19:08

Stig Bang-Mortensen skrev:

> Sjovt nok er Information og Kristeligt Dagblad de eneste aviser der kan vise
> oplagsfremgang for tiden.

Kristeligt Dagblad er faktisk en god avis - både for religiøse og
ikke-religiøse læsere.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-12-08 12:24

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Kristeligt Dagblad er faktisk en god avis - både for religiøse og
> ikke-religiøse læsere.

Fås det med det religiøse redigeret væk?

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 10-12-08 17:20

Finn Guldmann skrev:

> Fås det med det religiøse redigeret væk?

Du kan da skrive og spørge. Jeg vil faktisk mene at det religiøse er
læseværdigt alligevel, da de har valgt en medmenneskelig vinkel i stedet
for "hvilke præster gør hvad hvornår ved hvem hvorfor?".

Jeg har tidligere abbonereret på Information, og det er for meget
københavneravis til min smag herude på prærien.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-12-08 12:58

Leonard wrote:
> En artikel, som måske kan give lidt at tænke over:
> http://www.information.dk/173960

Nice! Og av for et spejl..

--
vh