Nogen der kender Bremen Classic
Fra : Newt Bridges

Dato : 07-12-08 19:14

Ved ikke om der overhovedet er nogen veteran-tosser i denne gruppe...

Anyway, vil høre om der er nogen der kender til Bremen Classic
Motorshow: http://www.classicmotorshow.de/

Veteranposten arrangerer en tur derned:
http://www.veteranposten.dk/vpRejser/default.asp

Er det en messe der er værd at besøge for "casual" veteranentusiaster?

På Streetfire-udstillingen i Bella Centret var der mange gejlede biler,
men personligt foretrækker jeg oprindelige klassikere. Ved I om Bremen
Classic fokuserer på originale biler, eller Brian-biler der i American
Hotrod/Overhaulin' stil er blevet ødelagt fuldstændigt med diskokugler
og lys?

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Verner Johnsen

Dato : 07-12-08 21:48

On Sun, 7 Dec 2008 19:13:34 +0100, Newt Bridges
<nospam@invalid.invalid> wrote:

>Ved ikke om der overhovedet er nogen veteran-tosser i denne gruppe...

Åh, vi er vel et par stykker, som sommetider dukker op herinde

> [...]
>Classic fokuserer på originale biler, eller Brian-biler der i American
>Hotrod/Overhaulin' stil er blevet ødelagt fuldstændigt med diskokugler

Jeg har ikke selv været i Bremen, men ud fra hvad jeg har hørt og læst
bl.a.a i Veteranposten !!, ser det ganske fornuftigt ud.

Jeg tror ikke Steen Jørgensen, Veteranposten gad at arrangere turen,
hvis ikke det drejede sig om "rigtige" veteranbiler, og i
Veteranpostens beskrivelse af sidste års arrangement (#4, 2008) er der
billeder af en del ret interessante biler.

I 2009 fokuseres der tilsyneladende på engelske biler og motorcykler
og på historisk motorsport.

I slutningen af Marts deltog jeg i Veteranpostens tur til Tecno
Classica i Essen, som er endnu større arrangement end i Bremen.
Det var et super arrangement, og jeg har endnu ikke besluttet hvilket
arrangement jeg vil deltage i i2009, men jeg er ret sikker på, at jeg
skal af sted til et af dem.

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V