FreeFind-spørgsmål
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 07-12-08 19:23

Jeg er ved at implementere søgefunktionen FreeFind, foreløbig på flg.
side: http://lisbetovervad.dk/intro.shtml

Jeg kan ikke se hvorfor den placerer sig til højre i den pågældende
spalte, og derfor heller ikke hvordan jeg kan placere den anderledes.
Hjælp hertil?
Lisbet

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-12-08 20:18

Lisbet Laursen <lisbet.olnospam@gmail.com> skrev:
>Jeg er ved at implementere
>søgefunktionen FreeFind, foreløbig på flg.
> [...]

Hej Lisbet

Du har så vidt jeg kan se en text-align:rigt
på en #form i dit css - måske kan det være
forklaringen.

Du kan jo måske løse det ved at lave et andet
id til denne freefind form.

Mvh. Martin

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 07-12-08 20:29

Martin Ploug (slet ZOGR1) wrote:
> Du har så vidt jeg kan se en text-align:rigt
> på en #form i dit css - måske kan det være
> forklaringen.

Hej Martin

Tak for det!

Lisbet

> [...]