Link til css
Fra : Nederbasse

Dato : 07-12-08 11:25

Hejsa

Jeg skal rette i et css på et site jeg ike har lavet og derfor har jeg et
problem med at få det til at virke.
Siderne er i ASP og linket til css er:
link rel='stylesheet' href='/layout/ie.css?id=10'
Linket er ikke i ASP tags

Hvad betyder id=10' ?

--
Lars
http://www.neder.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-12-08 03:37

On 7 Dec., 11:25, "Nederbasse" <x...@xxxx.com> wrote:
> [...]
> problem med at få det til at virke.
> Siderne er i ASP og linket til css er:
> link rel='stylesheet' href='/layout/ie.css?id=10'

Det er en variabel. Forstår ikke helt, hvad den gør der, for den kan
kun fortolkes i en ASP-side. Det vil sige, at din CSS så burde have
efternavnet .asp, hviilket heller ikke kan passe.

Jeg overvejer, om det er noget, som er indsat, for at være sikker på
at få hele stylesheetet hentet hver gang, i stedet for cashen..?

Har du et link til din side?

MVH
Rune Jensen

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 07-12-08 12:23

Nederbasse wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> problem med at få det til at virke.
> Siderne er i ASP og linket til css er:
> link rel='stylesheet' href='/layout/ie.css?id=10'

det betyder at den har fået identitet nummer 10. ala når man skriver noget i
PHP så gemmer det så får det et nummer.

Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nederbasse

Dato : 07-12-08 14:06

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> det betyder at den har fået identitet nummer 10. ala når man skriver noget
> PHP så gemmer det så får det et nummer.
>
> Kim

Ja men nu er det ASP og ikke PHP og det står ikke i et serverside tag
Der er intet i det eneste css der er der har id 10

Lars

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-12-08 14:37

Nederbasse wrote:
> "Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men nu er det ASP og ikke PHP og det står ikke i et serverside tag
> Der er intet i det eneste css der er der har id 10

Har du overvejet at slette "?id=10" og se, om det så virker?

Erik Ginnerskov