Fotovogne
Fra : Sachmann

Dato : 26-07-01 09:31

Hej i varmen.

Her på Fyn (Langeskov), er man nu begyndt at placere fotovognene
i indkørsler til parcelhuse.

Der bliver så taget billeder ud af sideruderne.

Byens lokale beboere bliver i øjeblikket "knipset", da placeringen
af den kendte fotovogn jo er ændret. Faktisk er det indkørslen til det
hus de plejer at holde ved siden af, der bliver brugt.

Opskriften kunne tænkes at blive brugt andre steder!

Så pas på.

Med sommer MC hilsen

Bent

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-07-01 15:53

"Sachmann" <sachmann@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

Byens lokale beboere bliver i øjeblikket "knipset", da placeringen
af den kendte fotovogn jo er ændret. Faktisk er det indkørslen til det
hus de plejer at holde ved siden af, der bliver brugt.

-------------

Den metode bruger de også i Aalborg.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 27-07-01 15:49

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "Sachmann" <sachmann@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Den metode bruger de også i Aalborg.

De skulle bare forsøge at spørge mig om lov til at bruge min indkørsel
:-|

--
Armand.
(hvis indlæg har stået over alt imens at Cybercity fik hul igennem igen)

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 26-07-01 22:20

Jep... jeg er allerede blevet "knipset" gennem en siderude.

Dronningemaen i svendborg. Jeg kørte i bil, de havde aldrig fanget mig på mc

Mvh. Thomas
VTR-1000

-----