Godt begynder-motionscenter på Nørrebro?
Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 26-07-01 08:48

Hej!

Jeg er efterhånden begyndt at se behovet for at komme på et center med
passende udstyr (vægte, bænke mm), for at kunne arbejde med de mere
kosmetiske øvelser. Kan nogen anbefale et godt træningscenter for begyndere
på Nørrebro (helst ydre Nørrebro)?

Jeg er mere interesseret i kompetent vejledning end lav pris, men begge dele
ville da være at foretrække :)

Mvh
Anders S. Johansen

Fra : Thomas Bandholm

Dato : 26-07-01 08:56

Prøv gennem USG. De benytter vægtrummet på idræt, og det er meget billigt.
Det er dog kun i bestemte tidsrum, man kan træne, til gengæld er det tæt på
og som sagt billigt.

FC

Fra : Thomas Bandholm

Dato : 26-07-01 08:58

Sorry...troede jeg svarede på en intern nyhedsgruppe. Ovenstående gælder kun
såfremt man er studerende på KU.

Mvh. Thomas

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 26-07-01 09:45

> Sorry...troede jeg svarede på en intern nyhedsgruppe. Ovenstående gælder
kun
> såfremt man er studerende på KU.

Skal det være på KU? Jeg får snart et studiekort til IT-højskolen...

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 27-07-01 17:40

> Skal det være på KU? Jeg får snart et studiekort til IT-højskolen...

Kun studerende kan blive medlemmer af USG til den billige pris, men
alle kan blive medlem

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Stroyer

Dato : 26-07-01 10:12

Jeg træner i Hard Work på nørrebro. Det er rimlige pirser, folk er ufattelig
venlige der nede og der er altid plas ved masikner og på de forskellige
hold.
Jeg har før trænet i Form og fitness, men fandt det personligt meget
snoppet. Jeg har trænet der i godt 2 år, og syndes det er super med 4000
kvm. træning plads.
Hilsen Stine
PS. www.iformnu.dk er deres hjemmeside så vidt jeg husker.

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 27-07-01 12:48

"Stroyer" <stroyer@stroyer.dk> wrote in message
> Jeg træner i Hard Work på nørrebro. Det er rimlige pirser, folk er
ufattelig
> venlige der nede og der er altid plas ved masikner og på de forskellige
> hold.

Tak for tippet. Det ligger perfekt mellem hjem og arbejde, og ser
umiddelbart ud til at have lige det jeg er efter. Nu skal jeg så bare
motivere mig til faktisk at komme derned og snakke med dem :)

Fra : Stroyer

Dato : 30-07-01 07:37

Nu ved jeg ikke om du kun vil styrke træne eller også gå til timer, i så
fald få fat i ham der hedder Peiter.. der er også fyre med på hans timer.
Hilsen Stine