Hvem synger?
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 04-12-08 10:45

Hejsa gruppe

Er der nogen der kan hjælpe med en sangtitel eller sangerinden, der synger?

Hun er latino, og synger en meget sørgelig kærligheds sang. I musikvideoen
kører kæresten galt på motorcykel og dør.

Sangen er vist fra midten af 90'erne

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 04-12-08 11:12

Jeg fandt den selv: Toni Braxton - Un-Break My Heart

VH Pernille

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-12-08 12:41

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen

> I musikvideoen kører kæresten galt på motorcykel og dør.

DU GODESTE
Det virker til at være en rigtig hyggelig tekst

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 05-12-08 16:10

For MANGE år siden var der en sang som Leader of the Pack med samme emne....

http://www.youtube.com/watch?v=6FxSM88H-G4

http://www.youtube.com/watch?v=XfKGaw1RzRs

Her er den i forskellige versioner.
Mikkel