Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvor coooool er det
Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-12-08 14:17

http://www.pixentral.com/show.php?picture=1VP9EwyFgxUkMlgTuEcQDj2548UI0
Jeg vidste jeg en dag ville ærgre mig over
at sælge min Sumilux 75/1,4 - høhø.-max-

Fra : Michaelbs

Dato : 05-12-08 15:34

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.pixentral.com/show.php?picture=1VP9EwyFgxUkMlgTuEcQDj2548UI0
> Jeg vidste jeg en dag ville ærgre mig over
> at sælge min Sumilux 75/1,4 - høhø.-max-

Gearhead!

Michaelbs

Fra : Brian Lund

Dato : 05-12-08 16:39

> http://www.pixentral.com/show.php?picture=1VP9EwyFgxUkMlgTuEcQDj2548UI0
> Jeg vidste jeg en dag ville ærgre mig over
> at sælge min Sumilux 75/1,4 - høhø.-max-

Lidt cool er det vel!

Men idéen med et småt kompakt kamera går vel lidt af det med en stor klump
foran?
Ok, SÅ småt er G1'eren vel heller ikke, men mindre og lettere end de fleste
dSLR ihvertfald!

Brian

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-12-08 17:16

"Brian Lund"

> [...]
> Ok, SÅ småt er G1'eren vel heller ikke, men mindre og lettere end de fleste dSLR

Og så er den rød )
-max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-12-08 18:26

-max- skrev:
> http://www.pixentral.com/show.php?picture=1VP9EwyFgxUkMlgTuEcQDj2548UI0
> Jeg vidste jeg en dag ville ærgre mig over
> at sælge min Sumilux 75/1,4 - høhø.-max-

Tja....den G1 er sgu spændende...tænk om man kunne sætte en lysstærk max
14 mm foran (crop faktor 2, remember)uden adaptor (og uden at skrabe
bunden af muldvarpen)..men selv med kit 14-45, der ifgl Lum. Lands.
skulle være fint, er det fristende med en sådan lille dims man kunne
have med overalt, i livremmen.

http://olelarsen.eu/84/index.html