Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Produktions Canon 5D - første indtryk
Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-12-08 21:16

http://www.anandtech.com/digitalcameras/showdoc.aspx?i=3470

Det ser umiddelbart OK ud. De skriver formodentlig om RAW senere.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : aon

Dato : 05-12-08 10:03

Det ser da rigtig godt ud især når jeg kommer fra Canon 40D

--
AON

Fra : Frank Bach Jensen

Dato : 05-12-08 10:19

Jeg fik min i går og vender forhåbentlig tilage efter weekenden med mine
første indtryk... Er går fra en 40D..

MVh Frank Bach Jensen

Fra : BigMac

Dato : 07-12-08 12:16

"Frank Bach Jensen" <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik min i går og vender forhåbentlig tilage efter weekenden med mine
> første indtryk... Er går fra en 40D..
>
> MVh Frank Bach Jensen

hvor har du købt henne??

Fra : Frank Bach Jensen

Dato : 08-12-08 08:50

BigMac skrev:
> "Frank Bach Jensen" <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> skrev i en meddelelse

> hvor har du købt henne??

AC-Foto i Tyskland.... P.t. ser det ud til at de har en ugen
leveringstid (det er forøvrigt en OK forretning man kan regne med)
Jeg lovede at vende tilbage hurtigt, men er blevet "afbrudt" i brugen af
mit nye legetøj i weekenden af diverse familiejulearr..

MVH Frank Bach

Fra : Gert Nielsen

Dato : 05-12-08 13:10

> http://www.anandtech.com/digitalcameras/showdoc.aspx?i=3470
>
> Det ser umiddelbart OK ud. De skriver formodentlig om RAW senere.

Støjmæssigt ser den ud til at være fin med så høj opløsning.
Endda i almindelig stuebelysning.
Det interessante (for mig er sammenligningen.
Den ser ud til at være tæt på D700, hvilket er overraskende. Scaleret til
samme størrelse er de sikkert stort set ens.

Deres kommentarer ang. opløsning/skarphed er helt ligegyldig, og årsagen til
mit indlæg.
Sony bedst - ja, med en zeiss 24-70! Canon nr. 2 med 24-105 og Nikon
dårligst med 24-120.
Det er vist ikke overraskende.

D3x burde have været med for Nikon. Det bliver spændende i den kommende tid,
om Nikon kan gøre det 1-2 trin bedre end Sony. Jeg tvivler.... Endda som
Nikon bruger.
Gert

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-12-08 13:22

"Gert Nielsen"

> D3x burde have været med for Nikon. Det bliver spændende i den kommende tid, om Nikon
> kan gøre det 1-2 trin bedre end Sony. Jeg tvivler.... Endda som Nikon bruger.
> Gert

Vær stærk i troen, Gert.. )
-max-

Fra : Gert Nielsen