Fragt omkostninger ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-12-08 10:04

jeg har for ikke så længe siden købt en dvd afspiller online - den var
svine billig og kunne faktisk alt - men den døde dog efter 8 timers
afspilding - så jeg sendte den retur , hvad beløb sig til en 70 kr.

jeg for sikkert en ny som sikkert ikke holder meget længer også kan
jeg jo ligge og sende den/dem retur som de går i stykker til ..

men jeg tænkte på hvem hæner reelt på fragt omkostningerne når man som
jeg sender en vare retur inden for garentien ?

MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint ( stephen king )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
Til lyset gør mig blind & smerten gør mig skør ( sebastian )

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-08 11:08

Bo M. Mogensen skrev:

> men jeg tænkte på hvem hæner reelt på fragt omkostningerne når man som
> jeg sender en vare retur inden for garentien ?

Det skal sælger. Du skal dog være opmærksom på, at mange
netbutikker har en uvane med først at betale for fragten,
hvis man beder dem om det. Og gerne før du returnerer varen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk