Afrika.
Fra : Stefanie

Dato : 03-12-08 14:42

Hejsa.
Dette indlæg er krydspostet i dk.forbruger og dk.fritid.rejse.

Jeg tænker på at rejse til Afrika i nogle måneder og arbejde frivilligt
(først om lidt over et år). Og i den forbindelse har jeg kig på nogle
forskellige "bureauer", og synes det er en jungle af finde rundt i. De er
alle ret dyre, men der er dog lidt prisforskel på dem.

Har nogle herinde erfaringer med nogle af selskaberne, vil selvfølgelig
gerne betale for noget kvalitet. Alle erfaringer er velkomne, både gode, men
især også dårlige.

Jeg har kigget på følgende selskaber:
www.globalcontackt.dk
www.projects-abroad.dk
www.alott.dk
www.dancape.dk

Jeg hælder mest til Humanistisk arbejde, da jeg til den tid er uddannet
pædagog, og kan bruge mine ressourcer dernede. Men hvis jeg rejser med
Alott, er jeg klar over at det er dyr, hvilket også kunne være rigtig
spændende.

Alle informationer er velkomne.

På forhånd tak.
Venligst