Stata og undervinduer...?
Fra : samir

Dato : 03-12-08 13:04

hej,

jeg kører Stata 10 til mac

I Stata når den startes så er der 5 vinduer. et resultat vindue, et
data, variabel, commando og do-file vindue.

Se når jeg swapper (via æble-tab) over til Stata, så popper det vindue
der var aktivt sidst op.
Jeg kan så med æble-< skifte mellem de enkelte state-vinduer..

men men men.. det jeg ønsker er lige som i windåse dage at jeg med
æble-tab kan swappe lige hen til det program, incl de subvindue jeg
vil hav gjort aktivt uden at skulle bevæge hånden over på musen/pad..

er det muligT?

samir

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-12-08 21:23

samir <samir.munir@gmail.com> wrote:

> [...]
> æble-tab kan swappe lige hen til det program, incl de subvindue jeg
> vil hav gjort aktivt uden at skulle bevæge hånden over på musen/pad..

Fint at du deler spørgsmålene op i en selvstændig tråd.

Jeg bruger Witch til at [ALT+TAB]'e til det specifikke emne jeg vil have
fat i.

http://www.manytricks.com/witch/
--
Venlig hilsen