Vejrbeskyttelse
Fra : Egon Stich

Dato : 02-12-08 10:52

Hej møgunge.

Skulle vi ikke se at få gjort noget ved dit skiv?
Det er da synd og skam at udsætte sprayhood for vejrets luner, samt ikke
mindst UV-strålingen.
Ligeledes får du da uvægerligt vand i kahytten--
For ikke at tale om de snedynger, der kan fylde cokpittet, for efterfølgende
at frostsprænge afløbene--

Med andre ord:
Skal vi ikke tage os sammen, og lægge presenning på ved førstkommende dag
med acceptabelt vejr?

MVH
Far

Fra : Lars Hansen

Dato : 02-12-08 12:44

Hej Egon.
Tak for din fornuftige opfordring, som jeg fluks vil følge.
Men: vil du ikke nok lade være med at kalde dig min far i en nyhedsgruppe?
VH,
"Sønneke"
AKA
Lars, Odense

> Hej møgunge.
[snip]

Fra : Egon Stich

Dato : 02-12-08 17:45

"Lars Hansen" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tak for din fornuftige opfordring, som jeg fluks vil følge.
> Men: vil du ikke nok lade være med at kalde dig min far i en nyhedsgruppe?

uuuups----
Man kan heller ikke stole på posten mere

Egon