Clips til loftophæng
Fra : Gunnar007

Dato : 02-12-08 15:04

Hvor finder jeg denne clips
Jeg skulle gerne købe nogle hundrede..
Clipsen er fotograferet ved siden af et ni volts batteri, så man har en
fornemmelse af størrelsen
Clipsen kan sidde på et loftsystem fra Rockfon, men Rockfon fører ikke denne
type clips.

Nogen som lige ved dette

Billeder af clipsen her
http://www.gratisimage.dk/image-9E7C_49353E52.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-72AD_49353E52.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-BBB3_49353E52.jpg

Hilsen G

Fra : John V.

Dato : 06-12-08 16:55

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fornemmelse af størrelsen
> Clipsen kan sidde på et loftsystem fra Rockfon, men Rockfon fører ikke

Jeg kender godt nok ikke denne clips, men eventuelt kunne du spørge på den
lokale maskinfabrik om de vil fremstille sådan nogle til dig. Det er jo bare
et stykke blik med 2 huller som er bukket., skulle være nemt nok at lave, da
jeg ikke har et metalværksted, kan jeg ikke tilbyde at lave dem.
Men det bliver jo nok noget dyrere end at købe nogen fra en igangværende
produktion.
Alternativt kunne du spørge i en af de andre grupper, f.eks. den med job.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard