All Along The Watchtower.
Fra : Rasmus Birck

Dato : 25-07-01 23:39

Hej NG

Inspireret af tideligere tråde kunne jeg godt tænke mig at høre folks mening
om div. "All Along The Watchtower" versioner, af forskellige kunstnere. Selv
synes jeg at Dave Matthews Band's er den bedste. (no offence Bob :)

MVH

Razz

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 26-07-01 08:34

Rasmus Birck (rasmusbirck@dak.k64.dk) expressed in
<9jnhu1$ee7$1@sunsite.dk>:

[...]

> mening om div. "All Along The Watchtower" versioner, af forskellige

Personligt hælder jeg mest til Jimi Hendrixs udgave.

[...]

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : Tue Linder

Dato : 26-07-01 16:05

Henrik Bøgh <h_nospam_@boegh.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1423607.7GnMWURcNy@willemoes...
> Rasmus Birck (rasmusbirck@dak.k64.dk) expressed in
> <9jnhu1$ee7$1@sunsite.dk>:
>
> [...]
>
> Personligt hælder jeg mest til Jimi Hendrixs udgave.

Ja,studieversionen er faktisk rigtig god,men live var det forfærdeligt.
Jeg har altid tænkt at Jimi Hendrix ville være være meget bedre med en
rytmeguitar og et hammond.
U2's version har de samme problemer.For tyndt.

Burning Bushes

Tue

Fra : Esben I.

Dato : 28-07-01 19:49

Henrik Bøgh
> Personligt hælder jeg mest til Jimi Hendrixs udgave.
- og det er du ikke ene om

Fra : bonfils

Dato : 26-07-01 09:11

"Rasmus Birck" <rasmusbirck@dak.k64.dk> wrote in message
> [...]
Selv
> synes jeg at Dave Matthews Band's er den bedste. (no offence Bob :)

XTC's skæve og synkoperede udgave (fra deres debut-album "White Music")
ændrede i hvert fald mit syn på det nummer for altid!
(Den er mindst ligeså underlig som Devo's version af "Satisfaction")

--

bonfils
http://bonfils.com

Fra : Peter G.

Dato : 26-07-01 09:11

> [...]
Selv
> synes jeg at Dave Matthews Band's er den bedste. (no offence Bob :)

Jimi Hendrix' version er min foretrukne. Men jeg har hørt en version med
Dave Matthews Band og Neil Young (fra en FarmAid) som virkelig slog mig ud.

Skal vist til at høre Dylans Version på "Before The Flood". Har hørt at den
ikke skulle skulle være helt dårlig

NP: Parliament - P-Funk (Get Funked Up)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"When The Bad Moon In Your Heart Sings,

Fra : Musikfabrikken.dk

Dato : 26-07-01 22:51

> [...]
Selv
> synes jeg at Dave Matthews Band's er den bedste. (no offence Bob :)

Jeg tror også jeg i sidste ende holder på Hendrix.
Jeg ved i øvrigt ikke hvad der er sket for Bob men hans sangstemme...er
ikke hvad den har været for at sige det mildt.

Michael

Fra : Max

Dato : 28-07-01 21:04

Hej

> Jeg ved i øvrigt ikke hvad der er sket for Bob men hans sangstemme...er
> ikke hvad den har været for at sige det mildt.

Har den for øvrigt nogensinde været det, Bob er jo ikke sanger,
men jeg foretrækker nu trods det han's udgave.

Mvh Max

Fra : Esben

Dato : 01-08-01 00:48

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Har den for øvrigt nogensinde været det, Bob er jo ikke sanger,
> men jeg foretrækker nu trods det han's udgave.

Det var Hendrix nu heller ikke rigtigt.

--
Esben

Fra : Erland Hansen

Dato : 27-07-01 21:37

Jeg må indrømme at jeg bedst kan li' U2's version. Jeg synes den har et fedt
'groove', hvis man da kan sige det om et U2-nummer.
Rasmus Birck <rasmusbirck@dak.k64.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jnhu1$ee7$1@sunsite.dk...

Fra : Ben Knudsen

Dato : 02-08-01 14:02

Jeg får nok hug for det her... men danske Souvenirs plejer at spille en
fordansket udgave live. Og den er - som de fleste andre
Souvenirs-produkter - slet ikke til at stå for.

Ben

Fra : Mogens Lysgaard

Dato : 05-08-01 18:09

Enig..DMB version er formiddabel!