Showtime, rimelig fed vogn.
Fra : PMH

Dato : 02-12-08 10:02

Husk lige at skrue godt op for lyden.
For fa.... den lyder for fed..

http://video.kenblockracing.com/flash/player/index.php?vendo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-12-08 10:10

PMH skrev:

> Husk lige at skrue godt op for lyden.

Dét gjorde vi allerede sidste uge...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : PMH

Dato : 02-12-08 10:14

news:4934fb68$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> PMH skrev:
>
>> Husk lige at skrue godt op for lyden.
>
> Dét gjorde vi allerede sidste uge...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Damn..
Var ikke meget hjemme i sidste uge, så har åbenbart
ikke fulgt ordentlig med..
Uanset hvad, så kan den godt tåle at ses igen og igen..

PMH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-12-08 11:03

On Tue, 2 Dec 2008 10:01:45 +0100, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Husk lige at skrue godt op for lyden.
>For fa.... den lyder for fed..
>
>http://video.kenblockracing.com/flash/player/index.php?vendo

>--

Akkeja, akkeja.

De der stunts var temmelig meget magen til dem en kammerat og jeg selv
udførte rundt om moderens gamle gulvspand.

Vi havde dog et par handicaps, i forhold til gutten her.

Min bil var en Ford Anglia af den slags med omvendt skrå bagrude, men
som st.car., og min ven kørte i en Renault 4CV.

Da vi ikke havde disse nymodens mange muller at gøre godt med, var vi
nødt til at køre på løst underlag, meget løst!

Dette underlag var også fint p.gr.a. den manglende servostyring.

Dækmæssigt var vi dog på forkant.

Jeg kørte på et sæt Barum som jeg havde skaffet pr. postordre, og hvis
oprindelse vist nok var Tjekkoslovakiet eller deromkring. Min ven
havde Michelin X på røvskubberen, og de var så hårde i gummiet, at de
snildt kunne køre et pænt stykke over 100.000 km. på dette franske
muskelbundt.

Det var eddermaneme skægt, og det skulle ikke undre mig om vi også
blev en lille bitte smule bedre bilister af det.

Hvad der skete med gulvspanden??

Den første døde efter et par dage, men nummer to levede lykkeligt i
over et år, indtil vi fik mere usunde interesser.

--

Venlig hilsen
Folmer