Sommer TV serien - den bortfjernede skuesp~
Fra : Bo

Dato : 01-12-08 11:53

Ham på nederste række yderst til venstre, var det ikke ham der først
var sat på opgaven som den ene Sommer ´søn ?

http://www.bt.dk/article/20081201/underholdning/712010016/&page=1
(avisartikel idag)

og blev fjernet fra Sommer serien pga en sex-dom (blowjob) ? vh Bo

Fra : Per

Dato : 01-12-08 20:06

Bo wrote:
> [...]
> (avisartikel idag)
>
> og blev fjernet fra Sommer serien pga en sex-dom (blowjob) ? vh Bo

Jo det var det.

http://www.bt.dk/article/20070912/underholdning/70912012/

/ Per

Fra : -=JF=-

Dato : 01-12-08 20:10

Bo skrev:
> Ham på nederste række yderst til venstre, var det ikke ham der først
> var sat på opgaven som den ene Sommer ´søn ?

Hvem han er, det aner jeg ikke - men da begge sønner står op i bageste
række, og han sidder meget tæt med hvad-var-det-mu-hun-hed, gætter jeg
på at den måske skulle have spillet forfatteren.

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Bo

Dato : 01-12-08 12:46

On 1 Dec., 21:10, -=JF=- <inva...@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>
> --
> Mvh. John
>
> Life is what happens to you while you're busy making other plans.

BT kan ikke være bekendt at rippe op i manden 1½ år efter hans dom -
billedet idag af hans ansigt skulle være manipuleret væk,

som man gør når eksamensfoto tages før eksamen og enkelte dumper, der
fjernes billedet af pg, på eksamensbilledet der bringes i avisen.

vh Bo

Fra : Tina.

Dato : 06-12-08 20:49

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-------

Han skulle vist have været Lærkes første kæreste. Ikke forfatter-kæresten
men gymnasiekæresteagtig.

Tina