Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger en trådløs udløser til mit Canon 40d~
Fra : Jfo

Dato : 01-12-08 05:48

Jeg søger en trådløs udløser til mit Canon 40d.
Da kameraet ikke har modtager indbygget skal jeg bruge både sender og
modtager.

Og så ville jeg gerne have mulighed for senere at kunne udløse remote
flash, med det samme udstyr.

Er det muligt at få til en rimelig penge? (max et par tusinde)

Mvh. Jon.

Fra : /Peter

Dato : 01-12-08 15:55

"Jfo" <jon.fossa@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg søger en trådløs udløser til mit Canon 40d.
>Da kameraet ikke har modtager indbygget skal jeg bruge både sender og
>modtager.

Flash & more har nogle:
http://www.mamut.net/flashandmore/shop/

>Og så ville jeg gerne have mulighed for senere at kunne udløse remote
>flash, med det samme udstyr.

Det er vel dit kamera med en trådløs flashtrigger i flashskoen,
der skal trigge flashen, dem har de også.

>Er det muligt at få til en rimelig penge? (max et par tusinde)
rimelig og rimelig...

/Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 03-12-08 09:52

> Jeg søger en trådløs udløser til mit Canon 40d.
> Da kameraet ikke har modtager indbygget skal jeg bruge både sender og
> modtager.

Canon LC-5?

Brian

Fra : thl

Dato : 03-12-08 02:57

On 1 Dec., 13:48, Jfo <jon.fo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> flash, med det samme udstyr.
>
> Er det muligt at få til en rimelig penge? (max et par tusinde)

Hähnel:
HW 433 C80

RF Remote Control for Canon

Compatible Camera Models