Mere mudder fra 4x4 tosserne
Fra : oz3bto

Dato : 01-12-08 14:52

Dennegang fra seest grusgrav

Bla billeder af en 4WDer der måtte en tur på taget

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36492

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-12-08 07:24

On Dec 1, 2:52 pm, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> Dennegang fra seest grusgrav
>
> Bla billeder af en 4WDer der måtte en tur på taget
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36492

Shit, tænk sig at blive fastklemt med hovedet nedad i vand.........

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : oz3bto

Dato : 01-12-08 16:40

> [...]
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36492

Shit, tænk sig at blive fastklemt med hovedet nedad i vand.........

Nu var jeg ikke selv tilstede men folk er meget hurtige til at hjælpe når
sådan noget sker..

Føren og passager slap begge uskadt dog fik førens dårlige ryg lidt tæsk så
den har det ikke så godt .. passageren slap med en øm arm

Det er sådanne ting der kan ske når man tester sin bils og egne evner

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 02-12-08 21:59

On Mon, 1 Dec 2008 06:24:11 -0800 (PST), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Shit, tænk sig at blive fastklemt med hovedet nedad i vand.........

Jup, jeg havde selv "fornøjelsen" af at stå på første parket, da en
kammerat for 1½ måned siden valgte at "parkere" sin bil på hovedet i
en å, om natten, 1200 meter fra asfaltvej og midt i en polsk skov. Der
skete ikke noget med ham, udover at han blev gennemblødt. Men man skal
ikke begynde at tænke på hvad der kunne være sket, eller hvor bøvlet
det havde været hvis der var sket noget der krævede ambulancehjælp....

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : oz3bto

Dato : 04-12-08 05:32

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke begynde at tænke på hvad der kunne være sket, eller hvor bøvlet
> det havde været hvis der var sket noget der krævede ambulancehjælp....

Vi har gennem tiden haft nogen "uheld" når der er blevet leget i grusgrave
osv.. 7 - 9 - 13 ALDRIG nogen der er blevet skadet så det krævede
lægebehandling .. Kun lidt ømme muskler og blå mærker

Fra : oz3bto

Dato : 01-12-08 16:40

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> Dennegang fra seest grusgrav
>
> Bla billeder af en 4WDer der måtte en tur på taget
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36492

Der bliver kørt igen D6/12 omkring Vejen

Nærmere adresse kommer sener