Undersøgelse af marked for websites med bi~
Fra : Jeppe Birch Plum

Dato : 01-12-08 08:19

Hej alle

Jeg er en studerende på cand.merc. på CBS i København, som er ved at
lave en lille undersøgelse til et fag på studiet.

Undersøgelsen omhandler det danske marked for websites med
bilannoncer, og henvender sig til brugtbilsejere og potentielle
brugtbilsejere over 18 år, som har brugt onlinemedier i deres søgen
efter brugt bil.

Selve undersøgelsen består af et spørgeskema, som tager 5-10 min. at
besvare. Det kan findes via nedenstående link.

Min tanke var, at der måtte være nogle i målgruppen i denne
nyhedsgruppe, hvilket er hvorfor jeg opretter denne tråd. Alle som er
i målgruppen, er mere end velkomne til at besvare mit spørgeskema.
Alle sådanne besvarelser vil indgå i min undersøgelse og vil blive
modtaget med kyshånd.

Jeg undskylder ulejligheden og takker mange gange på forhånd for alle
indkomne besvarelser.

Med venlig hilsen
Jeppe Birch Plum

Spørgeskema: