"mig og min dukke"
Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-12-08 16:41

Jeg leder efter en film, der hedder: "Mig og min dukke" jeg så en anmeldelse
i et blad for nogle måneder siden..
Ved ikke om den er udkommet på DVD? Jeg har kigget på cdon.com, dvdoo,
laserdisken, gucca, nettorvet, jeg kan ikke finde den.. Er der nogen der ved
noget?

Filmen handler om en makker der bor i hans mors garage, og har et forhold
til sin "live size lolita dukke"

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-08 17:04

Petersen_Michael skrev:
> Jeg leder efter en film, der hedder: "Mig og min dukke" jeg så en anmeldelse
> i et blad for nogle måneder siden..

Originaltitlen er "Lars and the Real Girl", måske det kan
hjælpe dig i jagten.
Imdb: http://us.imdb.com/title/tt0805564/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-12-08 17:47

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Originaltitlen er "Lars and the Real Girl", måske det kan
> hjælpe dig i jagten.
> Imdb: http://us.imdb.com/title/tt0805564/

Tak, det hjalp

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Peter Heide

Dato : 02-12-08 00:31

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:493414f3$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Tak, det hjalp

På papiret lyder filmen weird og sjov men den er ingen af delene. Nærmere
sådan lidt putte-nutte-kedelig. Skru forventningerne kraftigt ned.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-12-08 22:53

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> På papiret lyder filmen weird og sjov men den er ingen af delene.
> Nærmere sådan lidt putte-nutte-kedelig. Skru forventningerne kraftigt
> ned.

Nu har jeg så set den..
Sjov? Njae.. Den har da sine øjeblikke, men den er mere anderledes og
mærkelig, end den er noget andet.. Sike nogle typer der er på det beskyttede
værksted..
Hvordan f. får man en hel by til at gå med på ideen?

Det er ikke en af de film jeg har behov for at se igen, sådan lige med det
samme... - hvis nogensinde..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen