Årets CD / Vinyl 2008
Fra : Peter Heide

Dato : 27-11-08 19:21

Jeg kan kun finde een kandidat der holder 100% hele vejen igennem :

Coldplay : Viva La Vida

På en kraftig anden plads men ikke i sanne league:

Lindsey Buckingham : Gift of Screws

Årets genudgivelse :

Genesis : 1970 - 1975

PS;

Den elektroniske scene død med Aphex Twin ( Richard E. James ) bortgang. Den
mest geniale musiker i de sidste 20 år RIP

Fra : Mathias

Dato : 28-11-08 23:01

Peter Heide skrev:
> Den elektroniske scene død med Aphex Twin ( Richard E. James ) bortgang.
> Den mest geniale musiker i de sidste 20 år RIP

Han er da hverken død eller borte?

Årets album må være

Bon Iver - For Emma, Forever Ago
Spækket med ærlighed, nærhed og melankoli. Meget bedre bliver det ikke.

Og hvis det skal være uptempo tror jeg at det bliver
TV on the Radio - Dear Science

På dansk er det dog noget sværere

Fra : Peter Heide

Dato : 28-11-08 23:20

"Mathias" <mathias@-vaek-supermathias.dk> skrev i meddelelsen

> Han er da hverken død eller borte?
>
> Årets album må være
>
> Bon Iver - For Emma, Forever Ago
> Spækket med ærlighed, nærhed og melankoli. Meget bedre bliver det ikke.

Jeps. Det er et fantastisk CD. Den havde jeg glemt.

Fra : Steen BJ

Dato : 29-11-08 11:02

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Jeg kan kun finde een kandidat der holder 100% hele vejen igennem :

Samme her: Chinese Democracy - århundredets skuffelse