Brusepaneler
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-11-08 15:37

Hej

Er der nogen der har erfaringer med fx det billige brusepanel fra
Silvan som de har i deres katalog i denne uge?

899 er jo forholdsvis billigt for sådan noget, det kan man jo dårligt
nok få et blandingsbatteri for..

Men er det overhovedet noget der virker, jeg tænker her på bla massage
dyserne? om det fx nærmer sig at blive skrubbet på rykken

Mvh. Bjarke

Fra : ThomasT

Dato : 30-11-08 01:29

Husk at undersøg om det har standard tilslutning, ellers skal VVS'eren
ud og flytte rør og så bliver det dyrt.

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-11-08 02:49

On 30 Nov., 09:29, ThomasT <t...@vicki-thomas.dk> wrote:
> Husk at undersøg om det har standard tilslutning, ellers skal VVS'eren
> ud og flytte rør og så bliver det dyrt.

Ja det klart, det dur jo ikke Men mon ikke det er det? med mindre
det er det store fandens dyre panaler der er 2meter høje og ret
smalle, så kan det ikke laves så det passer jo.