Er en p-afgift gyldig uden påtrykt klagein~
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-08 21:33

Hej

Jeg har fået en p-afgift (ikke en p-bøde) men alligevel udstedt af politiet
Dette ved jeg da vidner har set politiet udskrive p-afgiften.
Men bagpå hvor der skulle stå hvortil jeg kan gøre indsigelse er feltet
blankt.
Er sådan en p-afgift gyldig ??

Mvh

Thomas

Fra : Per

Dato : 28-11-08 08:48

T. R. wrote:
> [...]
> politiet Dette ved jeg da vidner har set politiet udskrive p-afgiften.
> Men bagpå hvor der skulle stå hvortil jeg kan gøre indsigelse er

Ja - hvorfor skulle den ikke være det ?

Du skal bare skrive til den lokale politistation og klage din nød.

Det er jo en politisag omend det er en afgift, så er det stadigvæk politiet
der har udstedt afgiften.

/ Per

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-08 16:08

> Ja - hvorfor skulle den ikke være det ?

Man vidste jo aldrig hvilke regler der gælder på området.
Men tak for dig svar :)

Mvh

Thomas

Fra : Allan Olesen

Dato : 28-11-08 19:10

Per wrote:
> Det er jo en politisag omend det er en afgift, så er det stadigvæk
> politiet der har udstedt afgiften.

Som jeg læser det, ved han kun, at det var politiet, fordi der var
vidner. Dvs. det kan åbenbart ikke ses på sedlen.

Skal klageadgang bero på, om der har været vidner til udstedelsen af en
P-afgift?

--
Allan Olesen

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 10:30

"T. R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette ved jeg da vidner har set politiet udskrive p-afgiften.
> Men bagpå hvor der skulle stå hvortil jeg kan gøre indsigelse er

Der står vel hvem der har ustedt den, ellers kan hvem som helst da have
lavet den.

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-08 20:19

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
> "T. R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse

> Der står vel hvem der har ustedt den, ellers kan hvem som helst da have
> lavet den.

Næh, der stod såmænd kun at det var en p-afgift, og at beløbet blev
indbetalt til et eller andet politi-værk i Karlslunde.
Ikke noget om hvem der havde udstedt den. Så hvis ikke jeg havde fået at
vide det var politiet, ja så ville jeg ikke vide hvem det var.
Der var godt nok et felt bagpå hvor der stod at evt. klage kunne indgives
til nedenstående politimyndighed (eller noget i den retning)
men feltet var ikke stemplet.

Mvh

Thomas

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 21:27

> [...]
> Der var godt nok et felt bagpå hvor der stod at evt. klage kunne
> indgives til nedenstående politimyndighed (eller noget i den retning)

Jeg ville da smide lortet ud, du aner reelt ikke hvem du betaler til.

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-08 22:21

> Jeg ville da smide lortet ud, du aner reelt ikke hvem du betaler til.

Afgiften er nu overdraget til min arbejdsgiver :)

Mvh

Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 29-11-08 21:25

"T. R." <thr AT mail-online DOT dk> wrote in message

> Næh, der stod såmænd kun at det var en p-afgift, og at beløbet blev
> indbetalt til et eller andet politi-værk i Karlslunde.

Tror du så det er den lokale bager nu der står noget om Karlslunde
politi ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.