Foder?
Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-11-08 20:04

Hej

Jeg fik en pose "Specific puppy cpd xl" med til min nye 9 uger gamle
Dobermannhvalp, men dette foder kan jeg ikke finde nogle steder hvor jeg
bor.

Har nogle erfaring med andet godt foder?

Hvalpen skal have det den skal have, men vi vil gerne finde noget godt foder
til en fornuftig pris!

God Weekend.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-11-08 20:30

Leif Langgaard, skrev:
> Hej
>
> Jeg fik en pose "Specific puppy cpd xl" med til min nye 9 uger gamle
> Dobermannhvalp, men dette foder kan jeg ikke finde nogle steder hvor
> jeg bor.

http://shop.netdyredoktor.dk/pi/CPD_XL_2_5_kg_hvalpefoder_til_Store_Gigant_racer_2050_121.aspx
eller
http://www.netdyrebutik.dk/shop/cpd-xl-puppy-large-240p.html
eller
http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=111/sprog=1/item=yes/

Efter ca 4 sekunder på Google

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-11-08 21:26

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> http://shop.netdyredoktor.dk/pi/CPD_XL_2_5_kg_hvalpefoder_til_Store_Gigant_racer_2050_121.aspx
> [...]

Hvor mange sek. skal du bruge for at finde ud af hvor jeg kan købe foderet i
nærheden af Aalborg?

Jeg skulle bruge det i morgen Lørdag.

Eller hvis du ved hvilket andet fabrikat foder der også er godt til
ovenstående hvalp?

Men tak for linkene, som jeg nu selv havde fundet!

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-11-08 22:19

In news:49305452$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Leif Langgaard <langgaard@klarupnet.dx> typed:

> [...]
> foderet i nærheden af Aalborg?
>
> Jeg skulle bruge det i morgen Lørdag.
>
> Eller hvis du ved hvilket andet fabrikat foder der også er godt til

Jeg blander mig lige.

Så vidt jeg ved kan Prescription foder kun købes hos dyrlæger og
dyrehospitaler. Hvis du kan finde et dyrehospital i Ålborg der har åbent i
morgen (det har vort lokale i hvert fald), er der en god chance for, at du
kan købe det foder du har brug for.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 28-11-08 22:39

Leif Langgaard, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange sek. skal du bruge for at finde ud af hvor jeg kan købe
> foderet i nærheden af Aalborg?

Så vidt jeg kunne se var alle mine links med levering.

> Jeg skulle bruge det i morgen Lørdag.

Det kan de nok ikke nå
Drejer det sig om et par dage dør din hvalp bestemt ikke af
at du bikser noget sammen selv.

> Eller hvis du ved hvilket andet fabrikat foder der også er godt til
> ovenstående hvalp?

Jeg Barfer selv mine hunde, så tørfoder får du mig ikke til at anbefale

> Men tak for linkene, som jeg nu selv havde fundet!

Regnede jeg også med, undrede mig bare

/Jens

Fra : Sybil

Dato : 28-11-08 21:43

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har nogle erfaring med andet godt foder?
>
> Hvalpen skal have det den skal have, men vi vil gerne finde noget godt

Hej
Jeg ved ikke lige med Specifik, vi kan købe det hos dyrlægen (som også har
åben lørdag) men det hjælper jo ikke dig.

Hvis du vil prøve science plan - hills - large breed puppy, så kan du købe
det hos

Maxi Zoo Aalborg/Calle's Dyrerige

Krebsen 1

9200 Aalborg

Ellers kan jeg anbefale Olivers (www.olivers.dk) men de kan ikke nå at
levere til i morgen.
Mvh Majken

Fra : Hm

Dato : 29-11-08 10:52

Hej Leif
Er du langt fra opdrætter?? du kunne måske lige låne lidt, det er jo bedst
ikke lige at skifte foder, man blander det jo lidt med det nye.

Kan forstå at du har en Maxi Zoo og de har jo en masse forskellige foder,
jeg syntes at Royal Canin er et rigtig, rigtig godt foder og de har jo til
forskellige racer.

Hanne/ som syntes at tørfoder er et hit

Fra : Pwh

Dato : 29-11-08 10:55

Hm, skrev:

> Hanne/ som syntes at tørfoder er et hit

For den dovne hundeejer.

/Jens (som godt gider bruge tid/penge på at fodre rigtigt)

Fra : Hm

Dato : 29-11-08 14:55

> For den dovne hundeejer.
>
> /Jens (som godt gider bruge tid/penge på at fodre rigtigt)

Nej, faktisk en meget omsorgsfuld hundeejer, som gerne køre langt efter
hundefoder og en hundeejer som vil være sikker på, at min hund får et
rigtigt sammensat foder.

Hanne /som godt gider bruge penge på godt tørfoder.

Fra : Pwh

Dato : 29-11-08 15:33

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, faktisk en meget omsorgsfuld hundeejer, som gerne køre langt
> efter hundefoder og en hundeejer som vil være sikker på, at min hund
> får et rigtigt sammensat foder.

Hvilken garanti har du for det med tørkost :-?

> Hanne /som godt gider bruge penge på godt tørfoder.

/Jens (som sikkert bruger en del mere på foder end Hanne)