At købe adgang til den blå avis
Fra : perhandel@gmail.com

Dato : 27-11-08 10:21

Hej

Jeg har fundet en interessant annonce på www.dba.dk og købt adgang så
jeg kan se telefonnummer mv.
Eller rettere sagt: jeg burde kunne se det, for når jeg trykker på
rubrikken: vis telefonnummer og email bliver jeg sendt til siden hvor
man kan købe adgang selv om jeg allerede er logget ind.
Er der nogen der kan det hemmelige trick der får telefonnummeret
frem ?

Vh.
Per

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 18:46

<perhandel@gmail.com> skrev i meddelelsen

Du skal logge ind med den konto du har betalt med.
Andet er der ikke i det... Hvis det er kikset, ville jeg kontakte DBA.

Mvh, Kim

Fra : perhandel@gmail.com

Dato : 27-11-08 12:09

On 27 Nov., 18:46, "Kim" <John...@Falskmail.dk> wrote:
> <perhan...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:bf539516-45a6-4e07-9f6c-7baa26577f52@w34g2000yqm.googlegroups.com...
>
> Du skal logge ind med den konto du har betalt med.
> Andet er der ikke i det... Hvis det er kikset, ville jeg kontakte DBA.
>
> Mvh, Kim

Så lykkedes det ! Jeg skrev til dba's support og utroligt nok så var
der svar lidt senere.
Jeg har ellers normalt ikke de bedste erfaringer med den slags support
over mail, men det her var hurtigt og effektivt.
Det viste sig at pengene var sat ind på blå konto og man så bagefter
skulle bruge dem til at købe adgang med. Lidt bøvlet synes jeg men nu
virker det.

Vh.
Per

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-08 12:52

[...]

Hvis ellers suport knappen er grøn er det min erfaring at de svarer promte,
og at de ved hvad de snakker om.

Mvh Ove

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-11-08 23:29

Ove wrote:

> [...]
>
> Hvis ellers suport knappen er grøn er det min erfaring at de svarer
> promte, og at de ved hvad de snakker om.

Et rigtigt bil-relevant emne I har fundet der...!

Overvej at søge den rette gruppe næste gang.
Det gør det lidt lettere at overskue gruppen for de der vil læse om biler.

Det er vist noget med edb.xxx.yyyy

Der findes regler for hvordan man overfører diskussioner fra en gruppe
til en anden.
Kan sikkert findes her: http://usenet.dk/

Mvh. Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-08 00:02

> Et rigtigt bil-relevant emne I har fundet der...!
>
> Overvej at søge den rette gruppe næste gang.
> Det gør det lidt lettere at overskue gruppen for de der vil læse om biler.
>
> Det er vist noget med edb.xxx.yyyy

Sorry hjælper det at jeg kun bruger dba til at købe og sælge biler i
Mvh Ove