Det er ikke kun lastbilchauffører der køre~
Fra : Anders Majland

Dato : 27-11-08 17:23

Tirsdag morgen kørte en cyklist en lastvognchauffør ned - og han ligger nu
i "kunstigt" koma på skejby.

Ja, han var så stået ud af lastbilen og stod/gik på en mørk landevej hvor
cyklisten overså ham.

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081126/VSF/904290891/1456/kommune
Som forventet* er artiklen fuld af fejl: Manden er ikke 67år og ikke fra
Bjerregrav. Cyklisten er heller ikke en mand men en pige/kvinde og heller
ikke fra Bjerregrav. Og i betragtning af at han er overført til Skejby vil
jeg også mene at "tilsyneladende kom han ikke alvorligt til skade" heller
ikke kan være korrekt ...

* Jeg har ikke høje tanker om nyhedsjournalister ...

Han var umiddelbart efter uheldet bevidstløs og pigen vist slab med knubs

Kør forsigtigt derude - uanset køretøj ....

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-11-08 18:27

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in

> Tirsdag morgen kørte en cyklist en lastvognchauffør ned - og han
> ligger nu i "kunstigt" koma på skejby.
> Ja, han var så stået ud af lastbilen og stod/gik på en mørk landevej
> hvor cyklisten overså ham.

Det gælder jo om at angribe når de har forladt deres sikre skjul ;)

> [...]
> betragtning af at han er overført til Skejby vil jeg også mene at
> "tilsyneladende kom han ikke alvorligt til skade" heller ikke kan være

Er du sikker på den er den rigtige ulykke du har læst om? ;)

Anyway, "ikke alvorligt til skade" kan være ganske voldsomt alligevel.

> Han var umiddelbart efter uheldet bevidstløs og pigen vist slab med
> knubs

Hvis det er meldingen så er det helt korrekt at skrive at han
tilsyneladende ikke var kommet alvorligt til skade.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-11-08 19:10

> Det gælder jo om at angribe når de har forladt deres sikre skjul ;)

<sarkasme og ironi kan forekomme>
Ja det var også min indgangsvinkel til at skrive det her i bilgruppen ...

> Er du sikker på den er den rigtige ulykke du har læst om? ;)

Desværre ja - Stedet har de på plads og også et par andre faktuelle ting ...
Min kone kom umiddelbart efter sammenstøddet, tilkaldte ambulance tilså
manden osv

Hvis du vil vide hvad der foregår så glem avisen og spørg hos den lokale
købmand ....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-11-08 20:40

> Hvis du vil vide hvad der foregår så glem avisen og spørg hos den lokale
> købmand ....

Min lokale købmand er en Fakta med teenagere som personale - tror ik de er
så gode som kilder til den slags ;)

Fra : Brian Lund

Dato : 27-11-08 21:58

> Min lokale købmand er en Fakta med teenagere som personale - tror ik de er
> så gode som kilder til den slags ;)

Sikkert lige så gode som Viborg folkeblad?

Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-11-08 22:02

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote in

> Sikkert lige så gode som Viborg folkeblad?

Jeg ved ik helt hvem der skal være mest fornærmet - Fakta eller Viborg
Folkeblad ;)

Fra : Anders Majland

Dato : 28-11-08 08:20

> Jeg ved ik helt hvem der skal være mest fornærmet - Fakta eller Viborg
> Folkeblad ;)

Viborg folkeblad er også så tynd at den er læst på 5 min

Fra : Leonard

Dato : 27-11-08 11:58

> Hvis du vil vide hvad der foregår så glem avisen og spørg hos den lokale
> købmand ....

Tror ikke der er nogen ved den lokale, der ved hvor det er henne og
slet ikke hvad der er sket