Opel modelbil 1:24
Fra : Steffen

Dato : 26-11-08 15:20

Jeg vil høre om hvor jeg kan få en Opel Ascona C 5 døre, gerne sølvgrå og
Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

Steffen

Fra : F.Syndergaard

Dato : 26-11-08 14:47

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
> skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

Måske her:
http://www.attrading.dk/shop/40-modelbiler-21c1.html

--
MVH.
Finni

Fra : F.Syndergaard

Dato : 26-11-08 14:52

> [...]
> Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
> skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

eller her:
http://www.scalecar-garage.com/?make=Opel&anvendelse=1

Det tager 1/1000 sek. for Google at finde det

--
MVH.
Finni

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 26-11-08 19:21

F.Syndergaard skrev:

> Det tager 1/1000 sek. for Google at finde det

Når man hitter ting på Google, så skriv søgeordene - der er vel en grund
til at folk ikke selv kan hitte det.

Fra : Steffen

Dato : 26-11-08 22:20

Det Tog mig så en lille smule mere end 1/1000 sek at finde ud af at der ikke
var nogen Ascona C som forspurgt

Steffen

Fra : Steffen

Dato : 26-11-08 23:32

Steffen <lilbrorspam@galnet.dk> wrote:

> [...]
> Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
> skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

Der er en 5-dørs her men kun i 1:43, det er den eneste jeg har set.

<http://www.carmodel.net/zoomPage.php?MTk1NTM8Oj4wPDo+YWRkVG9DYXJ0KCdZWE
5qYjI1aFBEcytURUpTTFMxaGJHd3RNQzB6TUMweExUQT0nLCcnLCAnJywgJycsJycsICdhZG
QtMS0xOTU1MycsICcwJyk=>

mvh
steffen

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-11-08 07:39

Steffen wrote:
> [...]
> Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
> skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

ebay.de har dem hvis de eksisterer. Hvis ikke nu, så opret en fast søgning.

--
vh
Torben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-11-08 21:47

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg vil høre om hvor jeg kan få en Opel Ascona C 5 døre, gerne sølvgrå og
> Ascona C 2 døre,gerne grøn i modelbil 1:24. Er der måske en anden NG jeg
> skal spørge ? Andre Opel'er kan måske også have interesse

Prøv at tjekke her:
www.modelcarworld.de
De har rigtigt mange modelbiler

--