Hvor finder jeg et godt Køreteknisk / Glat~
Fra : Lars [6710]

Dato : 25-11-08 13:58

Hej

Jeg har fået en lille opgave af min chef. Nemlig at finde et
køreteknisk/glatførekursus til vores firma.
Vi er 14 ansatte hvoraf de 11 kører som konsulenter og bruger meget tid
på landevejene.
Derfor synes vi det kunne være godt med lidt undervisning ud i køreteknik.

Har I nogen erfaringer med hvor og hvordan man finder noget sådant ?
Vi holder til i Vejle så det må gerne være i omegnen (dvs ca. 1 times
kørsel herfra) og vi vil gerne bruge en dag på det (f.eks. en lørdag).

Mvh

Lars

Fra : Carsten

Dato : 25-11-08 14:18

"Lars [6710]" <lars@horXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi holder til i Vejle så det må gerne være i omegnen (dvs ca. 1 times
> kørsel herfra) og vi vil gerne bruge en dag på det (f.eks. en lørdag).

Har fundet flere artikler fra folk som har været på glatførekurser i vejle,
men kunne kun finde eet link til Horsens (som vel også er tæt nok på).

http://www.glatvej.dk/

Carsten

Fra : Lars [6710]

Dato : 25-11-08 15:17

Carsten skrev:

> [...]
> men kunne kun finde eet link til Horsens (som vel også er tæt nok på).

De kunne være et bud ....
Prøver at høre dem hvad de kan byde ind med

Mvh

Lars

Fra : ShutEye

Dato : 25-11-08 15:04

> Vi er 14 ansatte hvoraf de 11 kører som konsulenter og bruger meget tid på
> landevejene.
> Derfor synes vi det kunne være godt med lidt undervisning ud i køreteknik.

Pokkerme et godt initiativ! Burde vel være obligatorisk hvert 5. år?
Må jeg komme med hehe :)

Fra : Lars [6710]

Dato : 25-11-08 15:13

ShutEye skrev:

> Pokkerme et godt initiativ! Burde vel være obligatorisk hvert 5. år?
> Må jeg komme med hehe :)

Jeg spør' lige Sjæfen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-11-08 20:36

"Lars [6710]" skrev

> Jeg har fået en lille opgave af min chef. Nemlig at finde et
> køreteknisk/glatførekursus til vores firma.

Køreteknisk anlæg i Fredericia?
http://www.mylicence.dk/45-koereteknisk%20anlaeg.htm

Mylicence.dk arrangerer køretekniske kurser for bla erhverv
http://www.mylicence.dk/44-koeretekniske%20kurser.htm

- Peter

Fra : Lars [6710]

Dato : 25-11-08 21:09

Peter Lykkegaard skrev:

> Køreteknisk anlæg i Fredericia?
> http://www.mylicence.dk/45-koereteknisk%20anlaeg.htm
>
> Mylicence.dk arrangerer køretekniske kurser for bla erhverv
> http://www.mylicence.dk/44-koeretekniske%20kurser.htm

Det ser fint ud...
Tror jeg vil gi' dem et ring imorgen

/Lars