Gule plader IKKE typegodkendt?
Fra : Herman Persson

Dato : 25-11-08 12:37

Honda Accord Tourer er IKKE typegodkendt på gule plader.
Hvis jeg nu vil have sådan én alligevel, hvor besværligt og dyrt er det så?

Jeg kan vel 'bare' købe den uden afgift, få den bygget om, betale reg.
afgift.
Synet bør vel ikke være noget problem - varerum er stort nok.
Bagerste el-ruder blokeres, evt. højtalere i varerum fjernes - er der andet?

Hilsen Herman.

Fra : oz3bto

Dato : 25-11-08 17:54

"Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Synet bør vel ikke være noget problem - varerum er stort nok.
> Bagerste el-ruder blokeres, evt. højtalere i varerum fjernes - er der

Flad bund div gitter ved føresæde

Det er ikke billigt

Fra : Herman Persson

Dato : 26-11-08 07:23

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> "Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Flad bund div gitter ved føresæde
>
> Det er ikke billigt

Der er firmaer, der laver sådan noget - vel de samme firmaer, der ombygger,
når biler er typegodkendte.
Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være meget dyrere, hvis ombygningfirmaet
udfører arbejdet for mig,

http://www.jmjacobsen.dk/

Det er mere selv synet, jeg søger oplysninger om???