Rabat på diesel?
Fra : Morten P

Dato : 23-11-08 19:26

Hvis man nu kører (erhverv) 4000 km om måneden, er der så nogen steder der
vil give en rabat eller er det for få liter?

Fra : Henning

Dato : 23-11-08 19:42

On Sun, 23 Nov 2008 19:25:50 +0100, "Morten P" <spam@spam.spam> wrote:

>Hvis man nu kører (erhverv) 4000 km om måneden, er der så nogen steder der
>vil give en rabat eller er det for få liter?

Vi får 1,- på listeprisen hos Shell via mit job. Har tidligere fået
det samme hos Uno-X. Jeg er bekendt med, at større vognmandsfirmaer
får 1,25 på listeprisen hos Shell.
Men hvor du går hen som enkeltperson er nok mere tvivlsomt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-08 19:48

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in

> Hvis man nu kører (erhverv) 4000 km om måneden, er der så nogen steder
> der vil give en rabat eller er det for få liter?

Shell anbefalede deres Mastercard løsning - der giver 3% på pumpeprisen
svjh - da jeg spurgte dem om det samme - bare ærgeligt at Citibank ikke
mener jeg må få sådan et kort (formentlig fordi de bruger Delphi scoring og
mine naboer er åbenbart dårlige betalere hvilket så går ud over mig...).

Fra : Klaus G.

Dato : 23-11-08 20:19

> [...]
> og
> mine naboer er åbenbart dårlige betalere hvilket så går ud over mig...).
3% på 10kr/literen = 30øre.

Og husker jeg korrekt, så er der nogle lede renter på deres mastercard, så
den aktuelle besparelse slet ikke er så stor.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-11-08 20:39

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> 3% på 10kr/literen = 30øre.
>
> Og husker jeg korrekt, så er der nogle lede renter på deres mastercard, så
> den aktuelle besparelse slet ikke er så stor.

Det er ikke renterne, men prisen på kortet der kan være et lille problem.
Forudsat regningen betales hver måned, så bliver renterne et problem..
--
Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-08 20:53

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> 3% på 10kr/literen = 30øre.

Hvilket er 30 øre mere end uden kortet ;) Deres almindelige kontokort giver
15 øre på listeprisen og den bruger man jo ik rigtig her i landet...

> Og husker jeg korrekt, så er der nogle lede renter på deres
> mastercard, så den aktuelle besparelse slet ikke er så stor.

Hvis man betaler forbruget hver måned er renteudgiften 0kr. Der er dog
kortafgift som gør at man skal tanke for omkring 10.000 +/- 2.000 (husker
ik tallet) før det går i 0.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-11-08 20:22

On Sun, 23 Nov 2008 19:25:50 +0100, "Morten P" <spam@spam.spam> wrote:

>Hvis man nu kører (erhverv) 4000 km om måneden, er der så nogen steder der
>vil give en rabat eller er det for få liter?

Jeg ved taxafutterne får henved en krone pr liter - og jeg får gennem
min fagforurening 55 øre/liter, hvilket gør, at det som oftest er
nemmere bare at tanke hos Statoil end at studere priser