Lidt til debatten om Totempo
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-08 16:58

Endnu en hadeside har set dagens lys:
http://www.totemposucks.com/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-08 17:47

news:4926da8d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Endnu en hadeside har set dagens lys:
> http://www.totemposucks.com/

Hvad skal man sige om disse hadesider ?

Man kan jo i dette tilfælde starte med at sige,
musikken han anvender næppe er lovlig.

Og dermed første indikation på, han ikke
selv er for go' i kanterne. Måske derfor
han reagere på Totempo som han gør.
Han føler så stærkt for dem, han bare
var nødt til at lave en hjemmeside.

Skulle man lave en side hvergang man
var utilfreds med et firma, så ville nettet
sikkert vrimle med dem.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-11-08 17:52

On Fri, 21 Nov 2008 17:46:40 +0100, "Eque" <-> wrote:

> [...]
>var nødt til at lave en hjemmeside.
>
>Skulle man lave en side hvergang man
>var utilfreds med et firma, så ville nettet

Det gør det jo også - kan i flæng nævne en taxavognmand i København
som gennem flere år kørte en side om Svend Christensens galehus, flere
hadesider om Volvo, Mercedes, Peugeot og Citroen - samt en hel del
andre knapt så bilrelaterede. Og man skal ikke søge særlig længe for
at finde en - men de Totempo sager gør, at jeg er glad for, mit
forsikringsselskab bruger en anden operatør Om det er den dyreste
bekymrer mig mindre, når forsikringen sammenlagt er til en ganske OK
pris med friskade og vejhjælp.

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-08 17:55

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsikringsselskab bruger en anden operatør Om det er den dyreste
> bekymrer mig mindre, når forsikringen sammenlagt er til en ganske OK

Ja de der aftaler kan måske være et problem for visse forsikringsselskaber.
Jeg har dog opsagt FALCK til fordel for TOTEMPO. Har ikke haft brug
for dem endnu, men jeg blev godt nok en anelse bekymret over procedurene
som blev nævnt i TV. Men mon ikke de er overdrevet en kende for udsendelsens
skyld. Værkstedet jeg anvender er nu et TOTEMPO værksted, men de ansatte
er de samme. Så kunne man tale med dem før, kan man nok også nu ,o)

Fra : Dak

Dato : 24-11-08 14:37

Værkstedet jeg anvender er nu et TOTEMPO værksted, men de ansatte
> er de samme. Så kunne man tale med dem før, kan man nok også nu ,o)

Var det ikke noget med at man ikke selv kunne vælge værksted? at de bare
kørte den til den nærmeste? Fordi så er det jo lige meget om du kan tale
med dine lokale.

---
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 15:05

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Var det ikke noget med at man ikke selv kunne vælge værksted? at de bare
> kørte den til den nærmeste? Fordi så er det jo lige meget om du kan tale

Der står, at vælger man eet af Totempos kvalitetsværksteder,
for man fri lånebil osv. Der står umiddelbart ikke noget om det nærmeste.
Så jeg går ud fra, jeg kan vælge 'dem jeg snakker bedst, omend sjældent
med'..,o)