Der har dælme været fart på...
Fra : HB

Dato : 20-11-08 21:36

Advarsel! Det er ikke for sarte sjæle!

http://www.flickr.com/photos/32689306@N08/3046664398/

--
/HB

Fra : ShutEye

Dato : 21-11-08 09:14

> Advarsel! Det er ikke for sarte sjæle!
>
> http://www.flickr.com/photos/32689306@N08/3046664398/

Eww.
Så er jeg endnu mere glad for at jeg var frisk på bremsen på vej hjem fra
Stevns i søndags.
Nåede lige at undgå et af kræene.

Fra : Jørgen L.

Dato : 21-11-08 12:17

> Eww.
> Så er jeg endnu mere glad for at jeg var frisk på bremsen på vej hjem fra
> Stevns i søndags.
> Nåede lige at undgå et af kræene.

Dvs. at du ikke undgik de andre ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : ShutEye

Dato : 21-11-08 12:30

> Dvs. at du ikke undgik de andre ?

Hehe øhm. Heldigvis var der kun det ene :)

Fra : HB

Dato : 21-11-08 18:57

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Hehe øhm. Heldigvis var der kun det ene :)

Ja, de plejer at færdes i flok de kræ

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-11-08 23:07

On Thu, 20 Nov 2008 21:36:11 +0100, HB wrote:

> Advarsel! Det er ikke for sarte sjæle!
>
> http://www.flickr.com/photos/32689306@N08/3046664398/

Der er åbenbart nogen der ikke kan få en motor der er _rå_ nok....

Fra : Per O.

Dato : 23-11-08 12:59

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Advarsel! Det er ikke for sarte sjæle!
>
> http://www.flickr.com/photos/32689306@N08/3046664398/

Det behøver nu ikke at have gået så farligt stærkt. Det ligner lidt min
Ford, efter at jeg havde mødt et rådyr med 130 km/t på mortorvejen en tidlig
morgen.

Men 130 er selvfølgelig også noget .. men farligt hurtigt er det nu ikke.

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : HB

Dato : 23-11-08 13:35

"Per O." <svarigruppen@ingenmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>>

> Det behøver nu ikke at have gået så farligt stærkt. Det ligner lidt min
> Ford, efter at jeg havde mødt et rådyr med 130 km/t på mortorvejen en

Ok

> Men 130 er selvfølgelig også noget .. men farligt hurtigt er det nu ikke.

Hmm. Vi skal da bare have nogle mere raceragtige biler at køre rundt i ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rGJ0fJN10YY&feature=related

--
/HB