Logan
Fra : David

Dato : 20-11-08 10:45

Kommer den overhovedet til DK

Skulle være kommet til efteråret men .....?????

mvh David

Fra : søren brix

Dato : 20-11-08 19:18

"David" <nyevinduer@glasmasteren.dk> skrev i meddelelsen
> Kommer den overhovedet til DK
>
> Skulle være kommet til efteråret men .....?????
>
> mvh David

hej

dej er en forhandler nede i silkeborg der vistnok paralell importere dem ...

den officelle intro er først efteråret 2009.

vh

<søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-11-08 19:21

David skriver:

> Kommer den overhovedet til DK
>
> Skulle være kommet til efteråret men .....?????

http://www.bjauto.dk/ - klik på brugte biler...

Læs evt også:
http://www.bilpriser.dk/news.do?newsid=2357

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 20-11-08 20:26

GREAT NEWS!!!

/Carsten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-11-08 20:38

Carsten Hjorth skriver:

> GREAT NEWS!!!

At man kan få en Logan ?

Hvad gør den mere attraktiv end en Daewoo Lacetti ?

http://www.chevrolet.dk/lacetti-5d/lacetti-5d-index.html

Fra : KASO

Dato : 20-11-08 21:21

> Carsten Hjorth skriver:

> At man kan få en Logan ?
>

> Hvad gør den mere attraktiv end en Daewoo Lacetti ?
>
> http://www.chevrolet.dk/lacetti-5d/lacetti-5d-index.html

F.eks. 7 pladser - mod 4-5 i Daewoo?

Hvorfor køber folk en Touran, hvis de kan købe en Polo? Det er biler i
forskellige størrelser.....

Til gengæld skal man være opmærksom på, at der ikke findes en officiel
import af Dacia i DK - og dermed ingen reel fabriksgaranti. Garantisager
skal derfor håndteres af den forhandler, hvor man har købt bilen - og han
har formentlig intet sted at sende regningen videre til, hvilket kan påvirke
motivationen for at rette fejl.

Gængse sliddele burde til gengæld ikke være et problem - Dacia er bygget af
stumper fra tidligere og nuværende Renaultmodeller.

I begge tilfælde må sikkerheden forventes at være ringe....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-11-08 22:44

KASO skriver:

> F.eks. 7 pladser - mod 4-5 i Daewoo?

Turde du sætte nogen på de bagerste sæder ?

Jeg turde ikke.

> I begge tilfælde må sikkerheden forventes at være ringe....

Ikke værre end så mange andre i den klasse (læs 3 stjerner i 2005 dog
ikke "kassemodellen", men den med samme antal sæder som Deawoo'en).

Fra : KASO

Dato : 21-11-08 20:57

> KASO skriver:

> Turde du sætte nogen på de bagerste sæder ?

Næh - men jeg turde heller ikke sætte nogen i en Daewoo.....

Men du spurgte om, hvad den kunne, som en Daewoo ikke kunne - og den kan
rumme 7 personer.

> Jeg turde ikke.

Næh - men har du set en Toyota (Corolla) Verso? Bagsæderne (3. række)
befinder sig ca. 4mm fra bagruden - jeg tror faktisk, at der er mere
overlevelsesrum i Logan'en.

> Ikke værre end så mange andre i den klasse (læs 3 stjerner i 2005 dog
> ikke "kassemodellen", men den med samme antal sæder som Deawoo'en).

3 stjerner er nu også ringe efter dagens standard....

Fra : hanstosti@gmail.com

Dato : 21-11-08 06:25

On Nov 20, 8:26 pm, "Carsten Hjorth" <carstenhjorthfj...@yahoo.dk>
wrote:
> GREAT NEWS!!!

Hehe, jeg tænkte nøjagtig det samme. :) Top Gear indledte denne sæson
i UK med at konstatere, at Dacia Sandera vist alligevel ikke blev til
noget. Heldigvis!

--
Hans Tosti