aarhusbolig.dk venteliste
Fra : Filip

Dato : 28-11-08 17:41

Hvor lang tid kan det tage inden jeg får et tilbud om en bolig på
aarhusbolig.dk? Jeg har lige skrevet mig op til omkring 70 lejlighedder, men
ligger langt nede på ventelisterne. Men der må da være mange som ikke er
interesserede i alle boligerne da de sikkert også har skrevet sig op til
flere boliger end de har brug for - så hvad vil være et realistisk bud i
måneder på hvor lang tid jeg skal vente?

Filip

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-08 18:32

Filip wrote:
> [...]
> også har skrevet sig op til flere boliger end de har brug for - så
> hvad vil være et realistisk bud i måneder på hvor lang tid jeg skal

Til det blir din tur......logik for perlehøns....håber du får alle 70

Fra : Max

Dato : 28-11-08 20:09

Hej Filip

> Hvor lang tid kan det tage inden jeg får et tilbud om en bolig på
> aarhusbolig.dk? Jeg har lige skrevet mig op til omkring 70
> lejlighedder, men ligger langt nede på ventelisterne. Men der må da

Hvis nu alle har skrevet sig op til et lignende antal, hvordan i
alverden
har du så tænkt sig at man kan fortælle hvornår du får en ?

--
Mvh Max

Fra : Brian Lund

Dato : 29-11-08 17:12

> [...]
> til flere boliger end de har brug for - så hvad vil være et realistisk bud
> i måneder på hvor lang tid jeg skal vente?

Et tilbud får du sikkert "snart" - 2-6 mdr?
Men der er nok mange der får samme tilbud - men hvis de siger ja og står før
i køen end dig, får du den ikke!

Det er ihvertfald min erfaring fra et stort boligselskab, dog ikke i Århus
men Odense...

Brian